ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Olena Ivanivna Zaitseva Kherson National Technical University, Ukraine
  • Sergiy Volodymyrovych Nechaev Kherson National Technical University, Ukraine

Ключові слова:

маркетингові технології, міждисциплінарна методологія, нематеріальні активи, результативність бізнесу

Анотація

В статті досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу.

Біографії авторів

Olena Ivanivna Zaitseva, Kherson National Technical University

Candidate of Economic Sciences, Associate Professor at the Department of Management and Marketing

Sergiy Volodymyrovych Nechaev, Kherson National Technical University

Postgraduate at the Department of management and marketing

Посилання

Wіkіpedіia zagal'nodostupna vіl'na onlain-entsiklopedіia Upravlіnnia_ brendom [Brand mannagement] [Wikipedia the free encyclopedia]. – Retrieved from : https://uk.wikipedia.org/wiki/.

Kopeiko, A. A. Neiromarketing iak mekhanіzm manіpuliuvannia spozhivachem [Neuromarketing as a mechanizm of manipulation of consumers]/ A. A. Kopeiko. – Retrieved from : http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=41244 [in Ukrainian].

Kan, E. Iu. Neiromarketing – mekhanizm manipulirovaniia potrebiteliami [Neuromarketing as a mechanizm of manipulation of consumers] / E. Iu. Kan. – Retrieved from : www.nbuv.gov.ua [in Ukrainian].

Vudvud, V. V. Neiromarketing – novіtnіi іnstrument vplivu na povedіnku spozhivachіv u nedoskonalikh umovakh rinkovoї ekonomіki Ukraїni [Neuromarketing – new tool of influence at the consumer behavior in imperfect conditions of market economies in Ukraine] / V. V. Vudvud, A. Ia. Bіlous // Іnnovatsіina ekonomika [Innovative economy]. – 2013. – № 7. – S. 210-212. [in Ukrainian]

Bosak, O. V. Doslіdzhennia vplivu іnstrumentіv neiromarketingu na povedіnku spozhivachіv [Research of the influence of neuromarketing at the behavior of consumers] / O. V. Bosak // Fіnansovii prostіr. – 2013. – № 4. – S. 76-80. – Elektron. versіia druk. vid [Electeonic vesion for print from]. – Retrieved from : http://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf [in Ukrainian].

Garafonova, O. I. Institutional consensus of innovations and quality management in the system of change management in the context of enterprise / O. I. Garafonova, I. A. Ignatyeva // British Journal of Science, Education and Culture. – 2014. – № 1 (5). (January–June). Volume IV. “London University Press”. London, 2014. – Р. 488–493. [in English]

Garafonova, O. І. Mekhanіzm zabezpechennia konkurentospromozhnostі produktsії v kontekstі zdіisnennia protsesu upravlіnnia zmіnami na pіdpriєmstvakh [Providing mechanism of competitive ability of product in context of maneging procces of changing at the enterprise] / O. І. Garafonova // Vіsnik KNUTD. – 2014. – № 2. – S. 168–175. [in Ukrainian]

Zaitseva, O. І. Doslіdzhennia ta іdentifіkatsіia vlastivostei і zdіbnostei pіdpriєmstv do samoorganіzatsії v kontekstі transformatsії kontseptsіi upravlіnnia [Research and identification of the properties and abilyties of the enterprises to selfdevelopement in the context transformation of management] / O. І. Zaitseva // Vіsnik Khmel'nits'kogo natsіonal'nogo unіversitetu. Ekonomіchnі nauki. – 2014. – № 3 (3). – S. 100-103. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Як цитувати

Zaitseva, O. I., & Nechaev, S. V. (2017). ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ БІЗНЕСУ. Науковий вісник Полісся, 2(4(8), 329–334. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/95696