УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В МЕРЕЖАХ НАСТУПНОГО ПОКОЛІННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ

Автор(и)

  • Н.О. Князєва Одеська національна академія харчових технологій, Ukraine
  • А.С. Кальченко Одеська національна академія харчових технологій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/0453-8307.4/2015.44782

Ключові слова:

Управління якістю послуг, Мережі наступного покоління, Нечітка логіка, Алгоритми

Анотація

У роботі представлено метод управління якістю послуг в мережах наступного покоління з використанням теорії нечітких множин. Наведено алгоритм роботи системи управління якістю послуг. Запропонований метод управління якістю послуг дозволяє ефективно відстежувати і підтримувати ступінь задоволеності користувачів послугами на необхідному рівні.

Посилання

[Electron sourse]Mezhdunarodnyy soyuz elektrosvyazi (ITU)”, ofitsial'noye Internet-predstavitel'stvo. Access mode: http://www.itu.int (Access data: 27.10.2014.).

Shtovba, S.D. 2003. Vvedeniye v teoriyu nechetkikh mnozhestv i nechetkuyu logiku. Vinnitsa: Kontinent, Prim. 198 p. (in Russian)

Knyazeva, N.A., Kalchenko, A.S. 2014. Approach to evaluating the quality of telecommunication services in next generation networks. Science and Education a New Dimension: Natural and Technical Science, 68-70.

Kalchenko, A.S. 2015. Improvement of multimedia services quality in next generation networks using fuzzy logic methods. Kholodil'na tekhníka ta tekhnologíya [Refrigeration engineering and technology], 51 (1), 76-83. Doi: 10.15673/0453-8307.1/2015.31480

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-21

Номер

Розділ

Автоматика, комп'ютерні та телекомукаційні технології