DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.131607

Імідж-менеджмент як активний інструмент соціально-економічного розвитку регіону (на прикладі розвитку сільського зеленого туризму у Харківській області)

Denis Darmostuk

Аннотация


Проаналізовано основні принципи, завдання та процес формування іміджу території як окремого регіону, так і країни в цілому. Розглянуто три групи факторів, які впливають на формування іміджу території. Досліджено імідж окремо взятого регіону на прикладі Харківської області і запропоновано практичні можливості застосування імідж-менеджменту щодо соціально-економічного розвитку регіону в цілому та сільських територій через розвиток сільського зеленого туризму. Запропоновано модель впливу імідж-менеджменту як активного інструменту соціально-економічного розвитку регіону


Ключевые слова


імідж території; імідж-менеджмент; туризм; сільський зелений туризм; об’єкт і суб’єкт управління

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). Mizhnarodniy imidg krayni: sutnist, factori formuvannya, rivni spriynyttya. Marketing v Ukraini, 4, 61–66.

Vasylkonova, E. O. (2014). Rozvitok teorii imidgy teritorii yak activnoho instrumenty regionalnoho menedgmenty // Bisnes Infor, 12, 463–468.

Bil, M., Tretyak, G., Kraynik, O. (2009). Mechanizm derzhavnogo upravlinnya turistichnoy galuzi (regionalniy aspect). Kyiv: NADU, 40.

Ostanni tendencii гmizhnarodnomy turismi: Barometr miznarodnoho turismy UNVTO // Vsesvitnya tyristichna organizatsiia. Available at: http://mkt.unwto.org/ru/barometer

Shevchenko, O. V. (2017). Socialno-economichniy rozvitok regioniv Ukraini: tendencii pershoi polovini 2017 roky. Analitychna zapiska. Nacionalniy instityt strategichnyh doslidgen. Available at: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/region_Ukr-d43fd.pdf Last accessed: 26.03.2018

Contseptsiya rozvytku turismy v Kharkivskiy oblasti do 2020 roky zatverdgena rishennyam Kharkivskoi oblasnoi rady vid 05 bereznya 2013 roky No. 648-VI. Kharkivska oblasna rada. Available at: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77

Statut oblasnoho comunalnoho zaclady “Kharkivskiy organizatscino-metodychiy centr turismy”. Upravlinnya culturi I turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/turistsko-informacionnyy-centr

Orhanizatsiyno-metodychnyy tsentr turyzmu. Official site. Available at: http://www.omctur.kh.ua

Zvit pro provedenu roboty OKZ “Kharkivskiy organizatsiyno-metodichniy centr turismy” za gruden 2017. Upravlinnya cultury i turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/otchyoty-2017-0

NGO «Spilka silskoho zelenoho turyzmu». Available at: https://www.greentour.com.ua/region


Пристатейная библиография ГОСТ


Старостіна А., Кравченко В., Личова Г. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття // Маркетинг в Україні. 2010. № 4. С. 61–66.

Васильконова Е. О. Розвиток теорії іміджу території як активного інструменту регіонального менеджменту // Бізнес Інфор. 2014. № 12. С. 463–468.

Біль М., Третяк Г., Крайник О. Механізм державного управління туристичною галуззю (регіональний аспект): наук. розробка. Київ: НАДУ, 2009. 40 с.

Останні тенденції у міжнародному туризмі: Барометр міжнародного туризму ЮНВТО // Всесвітня туристична організація. URL: http://mkt.unwto.org/ru/barometer

Шевченко О. В. Соціально-економічний розвиток регіонів України: тенденції першої половини 2017 року. Аналітична записка // Національний інститут стратегічних досліджень. 2017. URL: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/region_Ukr-d43fd.pdf (дата звернення 26.03.2018).

Концепція розвитку туризму в Харківській області до 2020 року, затверджена рішенням Харківської обласної ради від 05 березня 2013 року № 648-VI // Харківська обласна рада. 2013. URL: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77

Статут обласного комунального закладу «Харківський організаційно-методичний центр туризму» // Управління культури і туризму Харківської обласної державної адміністрації. URL: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/turistsko-informacionnyy-centr

Організаційно-методичний центр туризму. Офіційний сайт. URL: http://www.omctur.kh.ua

Звіт про проведену роботу ОКЗ «Харківський організаційно-методичний центр туризму» за грудень 2017 року. Управління культури і туризму Харківської обласної державної адміністрації. URL: https://drive.google.com/file/d/1vZ9Z4QUMoxYXiMCrvU9P43-qP7EWrsgO/view

ГО «Спілка сільського зеленого туризму». Офіційний сайт. Режим доступу: https://www.greentour.com.ua/region







Copyright (c) 2018 Denis Darmostuk

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)