DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.153372

Використання холістичного маркетингу як умова ефективного управління промисловим підприємством

Victoria Svyatnenko

Аннотация


У статті виявлено посилення ролі маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Досліджено основні фактори й умови, що сприяють підвищенню ефективності управлінської діяльності на підприємстві. Систематизовано значимі зовнішні та внутрішні умови використання концепцій маркетингу. Визначено рівень маркетингової орієнтації підприємства залежно від зовнішніх та внутрішніх умов. Зроблено висновок про необхідність використання промисловими підприємствами концепції холістичного маркетингу, як найбільш перспективної


Ключевые слова


промислове підприємство; маркетингові концепції; холістичний маркетинг; зовнішні фактори; внутрішні фактори

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Boichyk, I. M. (2016). Ekonomika pidpryiemstva. Kyiv: Kondor-Vydavnytstvo, 378.

Futuluichuk, O. V. (2014). Kholistychnyi marketynh yak zaporuka efektyvnoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomycheskye nauky, 6. Marketynh i menedzhment. Available at: http://www.rusnauka.com/19_TSN_2014/Economics/6_173503.doc.htm

Klymchuk, A. O. (2016). Osnovni instrumenty pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia pidpryiemstvom. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 1 (2), 26–28. Available at: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4774/1/%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf

Kotler, F., Kartadzhayya, Kh., Setiavan, A. (2012). Marketing 3.0. Ot produktov k potrebitelyam i dalee – k chelovecheskoy dushe. Moscow: Al'pina Biznes Buks, 240.

Herasymiak, N. V. (2012). Kholistychnyi marketynh yak nova paradyhma rozvytku marketynhu. Efektyvna ekonomika, 7. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_35

Agarwal, A. (2012). Concept of holistic marketing. Available at: https://www.projectguru.in/publications/concept-of-holistic-marketing/

Zozulov, O., Poltorak, K. (2017). Formuvannia kontseptsii vedennia biznesu na marketynovykh zasadakh: sohodennia ta maibutnie. Marketynh v Ukraini, 5-6, 64–72.

Hurzhii, N. M. (2011). Upravlinnia marketynhom: kontseptsii ta problemy. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 720: Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 16–22. Available at: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/13812/1/4_16-22_Vis_720_Menegment.pdf

Lyzunova, O. M., Pukhanov, O. O. (2017). Zabezpechennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo, 12 (1), 187–190. Available at: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/12_1_2017.pdf

Shershnova, Z. Ye. (2004). Stratehichne upravlinnia. Kyiv: KNEU, 699.

Ushenko, N. (2017). Dominanty intelektualnoho liderstva pidpryiemstv Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia, 1, 59–68. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2017_1_8

Horbonos, F. V., Cherevko, H. V., Pavlenchyk, N. F., Pavlenchyk, A. O. (2010). Ekonomika pidpryiemstv. Kyiv: Znannia, 463. Available at: https://pidruchniki.com/1513061636283/ekonomika/chinniki_shlyahi_zrostannya_efektivnosti_virobnitstva

Kurbatska, L. M. (2013). Marketynh v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Efektyvna ekonomika, 5. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3389

Borzakovska, L. V. (2013). Kontseptsiia kholistychnoho marketynhu: sutnist ta teoretychne pidgruntia. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 85–94. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9

Kotler, F., Keller, K. L. (2018). Marketing menedzhment. Sankt-Peterburg: Piter, 848. Available at: http://avidreaders.ru/read-book/marketing-menedzhment.html

Cherepnya, V. V. (2008). Nova paradigma marketingu. Available at: http://www.confcontact.com/2008oktInet_tezi/cherepnya.php


Пристатейная библиография ГОСТ


Бойчик І. М. Економіка підприємства: підручник. Київ: Кондор-Видавництво, 2016. 378 с.

Футулуйчук О. В. Холістичний маркетинг як запорука ефективної діяльності підприємства // Экономические науки. № 6. Маркетинг и менеджмент. 2014. URL: http://www.rusnauka.com/19_TSN_2014/Economics/6_173503.doc.htm

Климчук А. О. Основні інструменти підвищення ефективності управління підприємством // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. Т. 1, № 2. С. 26–28. URL: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4774/1/%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf

Котлер Ф., Картаджайя Х., Сетиаван А. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе. Москва: Альпина Бизнес Букс, 2012. 240 с.

Герасимяк Н. В. Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу // Ефективна економіка. 2012. № 7. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_35

Agarwal A. Concept of holistic marketing. 2012. URL: https://www.projectguru.in/publications/concept-of-holistic-marketing/

Зозульов О., Полторак К. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64–72.

Гуржій Н. М. Управління маркетингом: концепції та проблеми // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2011. № 720: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. С. 16–22. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/13812/1/4_16-22_Vis_720_Menegment.pdf

Лизунова О. М., Пуханов О. О. Забезпечення ефективності діяльності підприємства // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2017. № 12 (1). С. 187–190. URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/12_1_2017.pdf

Шершньова З. Є. Стратегічне управління: підручник. Київ: КНЕУ, 2004. 699 с.

Ушенко Н. Домінанти інтелектуального лідерства підприємств // Економіка і організація управління. 2017. № 1. С. 59–68. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2017_1_8

Економіка підприємств: підручник / Горбонос Ф. В. та ін. Київ: Знання, 2010. 463 с. URL: https://pidruchniki.com/1513061636283/ekonomika/chinniki_shlyahi_zrostannya_efektivnosti_virobnitstva

Курбацька Л. М. Маркетинг в системі управління підприємством // Ефективна економіка. 2013. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3389

Борзаковська Л. В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 2. С. 85–94. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9

Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг менеджмент. Санкт-Петербург: Питер, 2018. 848 с. URL: http://avidreaders.ru/read-book/marketing-menedzhment.html

Черепня В. В. Нова парадигма маркетингу. 2008. URL: http://www.confcontact.com/2008oktInet_tezi/cherepnya.php







Copyright (c) 2018 Victoria Svyatnenko

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)