Використання системи «moodle» для викладання дисципліни «алгоритми і структури даних» – досвід і проблеми

Сергій Вікторович Сирота, Вячеслав Олегович Ліскін

Аннотация


На досвіді використання системи управління дистанційного навчання Moodle для викладання дисципліни «Алгоритми і структури даних» на кафедрі Прикладної математики Національного Технічного Університету України «КПІ» сформульовано задачі подальшого дослідження і обґрунтовано онтологічний підхід для автоматизації процесу розробки контенту систем електронного навчання, який забезпечує нову якість контролю знань та міждисциплінарну інтероперабельність


Ключевые слова


електронне навчання; дистанційне навчання; навчальний контент; алгоритми; структури даних

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Dagger, D., O’Connor, A., Lawless, S., Walsh, E., Wade, V. P. (2007). Service-Oriented E-Learning Platforms: From Monolithic Systems to Flexible Services. IEEE Internet Computing, 11 (3), 28–35. doi: 10.1109/mic.2007.70

Palagin, A. V., Kryivyiy, S. L., Petrenko, N. G. (2012). Ontologicheskie metodyi i sredstva obrabotki predmetnyih znaniy: monografiya [Ontological methods and means of the processing of subject knowledge: monograph]. Lugansk: VNU of the Dal, 324.

Web 2.0: change in the paradigm of learning (2008). Open Systems Publishing house "Open Systems", 9. Available at: http://www.osp.ru/os/2008 /09/5717450/

Palagin, A. V., Petrenko, N. G. (2006). ArhItekturno-ontologIchnI printsipi rozbudovi Intelektualnih InformatsIynih sistem [Architectural building ontological principles of intellectual information systems] Mathematical Machines and Systems, 4, 15–20.

Humes, L. R. (2014). Making Education Smarter. IMS Global Learning Consortium Series on Learning Impact, 1–3. Available at: http://www.imsglobal.org/articles/SLI12-040114.pdf

Syrota, S. V. (2014). Tehnologii sovremennogo (E-) obrazovaniya sostoyanie, perspektivyi [Modern technology of (E) education status and prospects]. Proceedingsof the IX-th International conference ”Modern (E-) Learning ITHEA Kyiv–Sofia.

Official site Moodle. Available at: https://moodle.org/

Fnisimov, A. M. (2009). Rabota v sisteme distantsionnogo obucheniya Moodle. [The work in the system of distance learning Moodle.], Kharkiv: HNAGH, 292.

Levitin, A. (2006). Algoritmyi: vvedenie v razrabotku i analiz [Algorithms: Introduction to the design and analysis]. Moscow: Williams, 576.

Dobrov, B. V., Ivanov, V. V., Lukashevich, N. V., Solovev, V. D. Ontologies and thesaurus. The course of the 16 presentations. Available at: http://download.yandex.ru/class/solovyev/plan.pdf

Golenkov, V. V., Geliakina, N. A., Grakova, N. V., Gubarevich, A. V. (2014). Vnutrennee predstavlenie znaniy v sistemah, upravlyaemyih znaniyami [The internal representation of knowledge in managment knoweledge systems]. Kyiv: Prosvita, 51–56.


Пристатейная библиография ГОСТ


1. Dagger, D. Service-Oriented ELearning Platforms. From Monolithic Systems to Flexible Services [Text] / D. Dagger, A. O'Connor, S. Lawless, E. Walsh, V. P. Wade // IEEE Internet Computing. – 2007. – Vol. 11, Issue 3. – P. 28–35. doi: 10.1109/mic.2007.70

2. Палагин, А. В. Онтологические методы и средства обработки предметных знаний [Текст]: монография / А. В. Палагин, С. Л. Крывый, Н. Г. Петренко. – Луганск: изд-во ВНУ им. В. Даля, 2012. – 324 с.

3. Web 2.0: перелом в парадигме обучения [Электронный ресурс]. – Открытые системы Издательство «Открытые системы». – 2008. – № 9. – Режим доступа: http://www.osp.ru/os/2008 /09/5717450/

4. Палагін, О. В. Архітектурно-онтологічні принципи розбудови інтелектуальних інформаційних систем [Текст] / О. В. Палагін, М. Г. Петренко // Математичні машини та системи. – 2006. – № 4. – С. 15–20.

5. Humes, L. R. Making Education Smarter [Electronic resource] / L. R. Humes // IMS Global Learning Consortium Series on Learning Impact. – 2014. – Р. 1–3. – Available at: http://www.imsglobal.org/articles/SLI12-040114.pdf

6. Сирота, С. В. Технологии современного (Е-) образования состояние, перспективы [Текст] / С. В. Сирота. – Kiev–Sofia, 2014.

7. Офіційний сайт Moodle [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://moodle.org/

8. Анисимов, А. М. Работа в системе дистанционного обучения Moodle. [Текст]: учеб. пос. / А. М. Анисимов; 2-е изд., исп. и допол. – Х.: ХНАГХ, 2009. – 292 с.

9. Левитин, А. Алгоритмы: введение в разработку и анализ [Текст] / А. Левитин. – М.: Издательский дом "Вильямс", 2006. – 576 с.

10. Добров, Б. В. Онтологии и тезаурусы [Электронный ресурс] / Б. В. Добров, В. В. Иванов, Н. В. Лукашевич, В. Д. Соловьев // Курс из 16 презентаций. – Режим доступа: http://download.yandex.ru/class/solovyev/plan.pdf

11. Голенков, В. В. Внутреннее представление знаний в системах, управляемых знаниями [Текст]: междунар. науч. конф. / В. В. Голенков, Н. А. Гулякина, Н. В. Гракова, А. В. Губаревич // Интеллектуальный анализ информации. – К.: Просвіта, 2014. – 260 с.





DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50610

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.




Copyright (c) 2015 Сергій Вікторович Сирота, Вячеслав Олегович Ліскін

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)