DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54803

Applied aspects of professionally oriented tournament with simulations

Віталій Ярославович Паздрій

Abstract


In the article it is described implementation of innovative learning tools, including business simulations, to improve the practical, motivation, competence component of the learning process and guidance work. Benefits and results for each stakeholder are highlighted on the basis of successful carrying business-tournament «Enterprise strategy» for pupils of 8–11 classes. Stages of the tournament and its prospects are singled out


Keywords


guidance; business tournament; simulation; ViAL business simulation; competence; secondary education; vocational training

References


Ananko, T. V. (2014). Proforiientatsiia ta yii skladovi. Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky, 115, 8–10. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2014_115_4.pdf

Banshchykov, P. H., Skytova, H. S. (2009). Formuvannia systemy treninhiv: dosvid kafedry stratehii pidpryiemstv. Vol. 1. Treninhovi tekhnolohii yak zasib formuvannia znannievykh ta praktychnykh kompetentsii. Kyiv: KNEU, 114–117.

Kaidalova, L. H. Suchasni pedahohichni tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv. Available at: http://dspace.ukrfa.kharkov.ua/bitstream/123456789/2928/1/1.pdf

Mazurkevych, I. V., Bahdasarova, L. V. Metodyka provedennia proforiientatsiinoi roboty v shkoli. Available at: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjrwqOhma7JAhWic3IKHXdeAQUQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fkristti.com.ua%2Fupload%2Ffile%2F-new-%2Fcentr-kafedr%2FPROF%2F%25D0%259C%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B4_%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BC_%25D0%259F%25D0%259E_%2520%25D0%25B2%2520%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BB%25D1%2596.doc&usg=AFQjCNHQkwCrDctpI1b-YPYoOlAJb2kQVw&sig2=42kMjyDb-GDewZEP1RhgyA

Mykytiuk, L. V. (2014). Metodychni rekomendatsii shchodo orhanizatsii proforiientatsiinoi roboty z uchniamy u pozaklasnyi chas. Spetsializovane pedahohichne vydannia departamentu osvity i nauky Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii ta Kyivskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv, 1 (160), 91–97.

Naboka, O. A. (2011). Profesiino oriientovani tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi maibutnikh pedahohiv. Ridna shkola, 4-5, 31–35.

Nekrash, L. M., Strilnyk, M. V. (2011). Vybir profesii: yak diiaty, shchob ne pomylytysia. Kyiv: Shkilnyi svit, 126.

Berdiuhyna, E. D. Proforyentatsyonnaia rabota v shkole (metodycheskye rekomendatsyy). Festyval pedahohycheskykh ydei «Otkrыtыi urok». Available at: http://festival.1september.ru/articles/412720

Pazdrii, V. Ia. (2014). Dosvid vykorystannia biznes-symuliatsii ViAL+ dlia provedennia turniriv dlia studentiv i shkoliariv. Treninhovi tekhnolohii v osviti ta biznesi: dosvid i perspektyvy zastosuvannia. Kyiv: KNEU, 43–44.

Pazdrii, V. Ia. (2015). Zmahannia u virtualnomu seredovyshchi biznes-symuliatsii ViAL+. Informatsiinyi visnyk Instytutu vyshchoi osvity DVNZ «Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana, 1, 9–11.

Pazdrii, V. Ia. (2015). ViAL+ – interaktyvna biznes-symuliatsiia dlia efektyvnoi ekonomichnoi osvity. Informatsiinyi zbirnyk dlia dyrektora shkoly ta zaviduiuchoho dytiachym sadkom, 5-6 (34), 143–145.

Pazdrii, V., Banschykov, P.; Kriz, W. C., Eiselen, T., Manahl, W. (Eds.) (2014). Business Simulation Vial+ – An Interactive Learning Environment for Developing Management Skills. The shift from teaching to learning. W. Bertelsmann Verlag GmbH & Co. KG, Bielefeld, Germany, 476–488.


GOST Style Citations


1. Ананко, Т. В. Профорієнтація та її складові [Текст] / Т. В. Ананко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер.: Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 115. – С. 8–10. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2014_115_4.pdf

2. Банщиков, П. Г. Формування системи тренінгів: досвід кафедри стратегії підприємств. Т. 1 [Текст]: зб. матеріалів наук.-метод. конф. / П. Г. Банщиков, Г. С. Скитьова. – Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр. – К.: КНЕУ, 2009. – С. 114–117.

3. Кайдалова, Л. Г. Сучасні педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців [Текст] / Л. Г. Кайдалова // Режим доступу до статті: http://dspace.ukrfa.kharkov.ua/bitstream/123456789/2928/1/1.pdf

4. Мазуркевич, І. В. Методика проведення профорієнтаційної роботи в школі [Текст] / І. В. Мазуркевич, Л. В. Багдасарова // Режим доступу: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjrwqOhma7JAhWic3IKHXdeAQUQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fkristti.com.ua%2Fupload%2Ffile%2F-new-%2Fcentr-kafedr%2FPROF%2F%25D0%259C%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B4_%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BC_%25D0%259F%25D0%259E_%2520%25D0%25B2%2520%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BB%25D1%2596.doc&usg=AFQjCNHQkwCrDctpI1b-YPYoOlAJb2kQVw&sig2=42kMjyDb-GDewZEP1RhgyA

5. Микитюк, Л. В. Методичні рекомендації щодо організації профорієнтаційної роботи з учнями у позакласний час [Текст] / Л. В. Микитюк // Спеціалізоване педагогічне видання департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. – 2014. – № 1 (160). – С. 91–97.

6. Набока, О. Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів [Текст] / О. Набока // Рідна школа. – 2011. – № 4-5. – С. 31–35

7. Некраш, Л. М. Вибір професії: як діяти, щоб не помилитися [Текст] / Л. М. Некраш, М. В. Стрільник. – К.: Шкільний світ, 2011. – 126 с.

8. Бердюгина, Е. Д. Профориентационная работа в школе (методические рекомендации) [Текст] / Е. Д. Бердюгина // Фестиваль педагогических идей «Открытый урок». – Режим доступу: http://festival.1september.ru/articles/412720

9. Паздрій, В. Я. Досвід використання бізнес-симуляції ViAL+ для проведення турнірів для студентів і школярів [Текст]: ІІ Всеукр. наук. -практ. інтернет-конф. / В. Я. Паздрій. – Тренінгові технології в освіті та бізнесі: досвід і перспективи застосування. – К.: КНЕУ, 2014. – C. 43–44.

10. Паздрій, В. Я. Змагання у віртуальному середовищі бізнес-симуляції ViAL+ [Текст] / В. Я. Паздрій // Інформаційний вісник Інституту вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. – 2015. – № 1. – С. 9–11.

11. Паздрій, В. Я. ViAL+ – інтерактивна бізнес-симуляція для ефективної економічної освіти [Текст] / В. Я. Паздрій // Інформаційний збірник для директора школи та завідуючого дитячим садком. – 2015. – № 5-6 (34). – С. 143–145.

12. Pazdrii, V. Business Simulation Vial+ – An Interactive Learning Environment for Developing Management Skills [Text]: conference / V. Pazdrii, O. Gryschenko, P. Banschykov; W. C. Kriz, T. Eiselen, W. Manahl (Eds.). – The shift from teaching to learning. – W. Bertelsmann Verlag GmbH & Co. KG, Bielefeld, Germany, 2014. – Р. 476–488. 







Copyright (c) 2015

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)