НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЕСЕРТНИХ ВИРОБІВ З АПІПРОДУКТАМИ

Автор(и)

  • М. М. Калакура Одесская национальная академия пищевых технологий, Ukraine
  • О. В. Щирська

Ключові слова:

квітковий пилок, десертні вироби, бісквіт, крем, якісні показники

Анотація

У статті розглянуті дані про хімічний склад квіткового пилку, вплив його на біологічну цінність нових кондитерських виробів. Розглянуто результати проведених досліджень органолептичних, фізико-
хімічних показників якості бісквітного та кремового напівфабрикатів для десертного виробу з введеним до їхньої рецептури квіткового пилку. Обґрунтоване співвідношення квіткового пилку та рецептурних
інгредієнтів.

Посилання

Калакура М.М. Інноваційні технології ресторанної десертної продукції. / М.М. Калакура, О.В. Щирська / Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно ресторанного та туристичного бізнесу», – К.: НУХТ, – 2013. – С. 13–15.

Калакура М.М. Функціональна десертна продукція. / М.М. Калакура, О.В. Щирська / Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарства і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 19 листопада 2013 р., – Харків: ХДУХТ. – Ч. 1. – С. 73–75.

Плахтій П.Д. Продукти бджільництва в оздоровленні людини [Текст] / П.Д. Плахтій; Кам’янець-Подільський держ. педагогічний ун-т. – Кам’янець-Подільський: МЕДОБОРИ (ПП Мошак М.І.),2002. – 168 с.

Ромашко О.В. Пилок квітковий – нове в технології виробництва харчоконцентратів швидкого приготування. / Ромашко О.В., Ковбаса В.М., Мусялківська А.О., Кобилінська О.В., Облап Л.В. // Наукові праці ОДАХТ. – 2002. – Вип. 24.– С. 240–243.

Пересічний М.І. Технологія продуктів харчування функціонального призначення : монографія / М.І. Пересічний, М.Ф. Кравченко, Д.В. Федорова, О.В. Кандалей, С.М. Пересічна. – Київ: КНТЕУ. – 2008.– 718 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-06

Номер

Розділ

ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СТВОРЕННЯ НОВИХ ПРОДУКТІВ У ХАРЧОВІЙ, ХЛІБОПЕКАРСЬКІЙ І КОНДИТЕРСЬКІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ