МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ЗЕРНОВИХ ПЛАСТІВЦІВ

Автор(и)

  • М. Р. Мардар Одесская национальная академия пищевых технологий, Ukraine
  • А. В. Лазуткіна
  • А. Янівська
  • М. М. Голубєва

Ключові слова:

асортимент, зернові пластівці, структура асортименту, маркетингові дослідження

Анотація

У статті наведено результати розрахунку показників асортименту та маркетингових досліджень зернових пластівців, які реалізуються у торговельній мережі м. Одеси.

Посилання

Ильин Н.М. Формирование и управление ассортиментом потребительских товаров / Н.М. Ильин. – Минск: БГЭУ, 2013. – 278 с.

Егоров, Б.В. Модель формирования потребительских свойств пищевых продуктов функциональной направленности [Текст] / Б.В. Егоров, М.Р. Мардар // Зернові продукти і комбікорми. – 2009. – № 3. – С. 11–14.

ДСТУ 3993-2000. Товарознавство. Терміни та визначення [Текст]. – Введ. 2010.28.05. – К.: Держспоживстандарт, 2010. – 17 с.

Филиппова, Г.А. Товароведение как аспект коммерческой деятельности / Г.А. Филиппова. – Хабаровск: Изд-во ДВГУПС, 2012. – 146 с.

Снегирева В.В. Книга мерчендайзера / В.В. Снигерева – Спб.: Питер, 2006. – 379 с.

Зотов В.В. Асортиментная политика фирмы / В.В. Зотов. – М.: ЭКСТО, 2006. – 21 с.

Мардар, М.Р. Маркетингові дослідження споживчих мотивацій та переваг при виборі зернових пластівців [Текст] / М.Р. Мардар, С.М. Соц, Є.І. Шутенко, І.О. Кустов, А. Янівська, В. Назаренко // Зер- нові продукти і комбікорми. – 2014. – № 1. – С. 26–29

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-07

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЗЕРНОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ