Проблеми й можливості електронного навчання «Філософії»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840062022270268

Анотація

У статті представлений змістовний аналіз стратегій, проблем і викликів електронного навчання філософії. З’ясовано, що електронне навчання філософії є закономірним етапом технологізації навчання, викликаного загальною інформатизацією суспільства і конкретними викликами сьогодення, що унеможливлюють традиційне навчання. Показано, що e-Learning, з одного боку, надає цілий спектр нових можливостей отримання нових знань з філософії та способів творчої реалізації студентів, але, з іншого боку, супроводжується загрозами суттєвої зміни комунікації, домінування формально-технологічних аспектів, що посилює необхідність фахової спроможності викладача до мотивації та зацікавлення студентів.

У роботі розглянута проблема диспозиції e-Learning філософії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-26

Як цитувати

Скиртач, В., & Мартинов, Р. (2022). Проблеми й можливості електронного навчання «Філософії». Технології електронного навчання, 6, 56–60. https://doi.org/10.31865/2709-840062022270268

Номер

Розділ

Статті