https://journals.uran.ua/texel/issue/feedТехнології електронного навчання2023-12-10T22:21:33+02:00Владислав Величкоtexel@ukr.netOpen Journal Systems<p>Наукове електронне видання „Технології електронного навчання“</p>https://journals.uran.ua/texel/article/view/292871Технології електронного навчання в освітній діяльності2023-12-10T18:17:10+02:00О.Г. Федоренкоasda@fsdf.sdfВ.Є. Величкоsdf@ada.adН.В. Кайданdadadas@kkk.klЯ.В. Топольникqeqw@kjk.wwВ.П. Кайданasdasdas@kl.asdГ.С. Зимаasdaasd@kl.klk<p>У статті розглянуто отримані результати застосування технології електронного навчання, що було представлено на Всеукраїнській інтернет-конференції «Технології електронного навчання» впродовж 2020-2021 років.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292873Стратегії виховання покоління миттєвого задоволення класними керівниками коледжів2023-12-10T19:39:51+02:00Л.І. Білоусeoruewoi@uoiuio.sss<p>У статті висвітлено основні стратегії виховання покоління миттєвого задоволення класними керівниками коледжів під час дистанційного навчання, особливості інтеграції студентів у нове середовище, їхній інтелектуальний прогрес та удосконалення навичок самостійного розв'язання поточних проблем.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292874Електронні освітні ресурси для викладання математики в основній школі2023-12-10T19:52:57+02:00О.Г. Федоренкоrowueowi@sd.sdd.ssМ.О. Котqwe@ee.rr<p>Стаття присвячена дослідженню використання електронних освітніх ресурсів у викладанні математики в основній школі. У літературному огляді розглядаються актуальні тенденції розвитку електронних засобів навчання та їхнє впровадження в освітній процес. Розглядаються різні види електронних ресурсів, виявляються їхні переваги та недоліки. Наводяться основні тенденції та досягнення в галузі електронних засобів навчання математики, досліджуються переваги та недоліки використання електронних освітніх ресурсів. Наводяться приклади успішного впровадження електронних засобів у викладанні математики.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292876Використання можливостей табличних процесорів для комп’ютерного моделювання2023-12-10T20:01:56+02:00Н.В. Пономаренкоrt@klkl.ww<p>У статті досліджується ефективність використання табличних процесорів у сфері комп'ютерного моделювання. Автори розглядають можливості, які надають сучасні табличні процесори, зокрема їхню потужність та гнучкість, як інструмент для створення та використання різноманітних моделей. В статті розглядаються конкретні випадки використання табличних процесорів у навчальній діяльності, зокрема під час вивчення математики та інформатики у середній освіті. Зазначається, як цей підхід може сприяти полегшенню процесу моделювання та роботи з даними, роблячи їх більш доступними та зрозумілими для широкого кола користувачів. Аналізуються переваги та обмеження використання табличних процесорів для комп'ютерного моделювання, щоб надати повний огляд їх потенціалу в даному контексті.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292877Використання CMS Wordpress на уроках в закладах загальної середньої освіти2023-12-10T20:12:44+02:00А.В. Стьопкінwer@ll.ll.jjМ.І. Сурковsdd@kk.lo<p>В статті розглянуто особливості використання системи керування вмістом WordPress при вивченні основ веб-розробки в закладах загальної середньої освіти, де інформатика викладається за навчальною програмою профільного рівня. В роботі визначено основні переваги та недоліки використання WordPress. Наведено практичні рекомендації для вчителів, щодо використання WordPress на уроках інформатики.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292878Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні шкільного курсу математики2023-12-10T20:26:38+02:00Т.В. Туркаtyu@kk.fg.ssТ.О. Вертипорохrt@rt.gg.dd<p>Стаття присвячена використанню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на дистанційних уроках математики, висвітленню проблем використання ІКТ, виділенню переваг та недоліків використання ІКТ під час навчального процесу, а також аналізу результатів дослідження з проблем, що виникають у вчителів при використанні інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці до окремих частин вивчення математики під час дистанційного навчання.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292880Використання Google Форм для адаптивного тестування2023-12-10T20:38:40+02:00К.І. Йожиковdf@kl.uuЄ.С. Сілінsilin@jk.edd.fg<p>У статті розглядається можливість використання веб-сервісу Google Форми для створення адаптивних тестів. Розроблено рекомендації для педагогів на основі аналізу структури Форм. Наведено логічну схему адаптивного тесту та траєкторії тестування здобувачів.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292881Комплексний підхід до викладання фізики: можливості використання, функції та шляхи їх реалізації2023-12-10T20:51:05+02:00Ю.А. Черкашинаpoo@jk.ol.ujВ.П. Кайданkjjh@jk.uj<p>У статті висвітлено застосування комплексного підходу до викладання фізики, наведено можливості та переваги його використання, висвітлено функції та шляхи їх реалізації, визначено перспективні напрямки подальших досліджень.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292882STEM як ефективна педагогічна умова діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти2023-12-10T21:03:37+02:00С.В. Кротіноваlklk@klo.jk.mmН.В. Кайданuu@jk.ee<p>У статті висвітлено сучасний стан використання STEM як ефективної педагогічної умови діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти. Обґрунтовано необхідність створення якісних навчальних програм, де STEM підхід відіграє важливу роль у навчанні учнів, допомагає розвивати таланти в науці, техніці, інженерії та математиці. Наведено приклад розробленої навчальної програми фізико-математичного гуртка закладів позашкільної освіти, який розрахований на роботу з учнями середнього і старшого шкільного віку.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292883Інструменти дистанційного навчання математики2023-12-10T21:14:37+02:00Т.С. Кравецьoiuiou@jk.llВ.В. Глазоваoijggh@jk.oo<p>У статті розглянуто основні інструменти, призначені для організації дистанційного навчання математики. Проаналізовано характерні особливості кожного з інструментів. Розкрито необхідність впровадження електронних інструментів для ефективного проведення уроків в умовах дистанційного навчання. Висвітлено переваги й недоліки кожного інструменту під час їх використанні в освітньому процесі. Наведено перелік інструментів, які здатні забезпечити різноманітність методів навчання та викликати інтерес до математики через інтерактивність та візуалізацію.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292884Використання можливостей інтерактивної дошки під час уроків математики2023-12-10T21:36:59+02:00Д.Г. Савченкоlklk@io.jkВ.В. Глазоваujhg@jk.ii<p>У статті розглянуто використання можливостей інтерактивної дошки під час уроків математики. Проаналізовано аспекти програмного забезпечення для інтерактивної дошки: графічний інтерфейс, функціональні можливості, освітні інструменти, відстеження прогресу учнів тощо. Розкрито можливості та переваги інтерактивних дошок на уроках математики. Висвітлено способи використання інтерактивної дошки на уроці математики за темою «Похідна та її застосування» й наведено приклади роботи з нею.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчанняhttps://journals.uran.ua/texel/article/view/292885Вивчення шкільного курсу алгебри в умовах дистанційного навчання2023-12-10T21:48:30+02:00В.О. Москаленкоlokokok@jk.okО.Г. Федоренкоffff@jk.ui<p>У сучасному освітньому середовищі дистанційне навчання стає все більш актуальним, зокрема щодо вивчення складних предметів, таких як алгебра. Стаття розглядає виклики та можливості, з якими зіштовхуються вчителі та учні під час вивчення шкільного курсу алгебри в умовах дистанційного навчання. Автор розглядає різні методи, інструменти та стратегії, спрямовані на ефективне засвоєння матеріалу, підвищення мотивації та підтримку взаємодії між вчителем та учнем у віртуальному навчальному середовищі. Дослідження також враховує вплив дистанційного навчання на академічні результати та розвиток навичок учнів у предметі алгебри. Результати вивчення можуть визначити оптимальні стратегії для успішного вивчення алгебри в умовах дистанційного навчання та сприяти подальшому вдосконаленню педагогічного процесу.</p>2023-12-10T00:00:00+02:00Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчання