Зміст
Статті
Технократична і гуманітарна cкладова сучасної освіти | |
Людмила Долінська, Володимир Ковальчук | 3-13 |
Елементи викладання курсу «Інформатика» для студентів економічних спеціальностей | |
Наталя Гончарова, Тетяна Турка, Андрій Стьопкін | 14-22 |
Метод елементарних перетворень в задачах лінійної алгебри | |
Зоя Пащенко, Тетяна Турка | 23-30 |
До проблеми інформатизації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури | |
Валерій Кисельов | 31-35 |
Інформаційно-цифрова культура : засади її розвитку у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту | |
Сергій Лазоренко | 36-40 |
Хмарні сервіси як компонент процесу викладання математичних дисциплін | |
Наталія Кайдан, Вадим Кайдан | 41-45 |
Педагогічний дизайн як необхідна умова ефективного дистанційного курсу | |
Віра Глазова | 46-50 |
Використання віртуальної фізичної лабораторії під час викладання фізики В ДонНАБА | |
Ігор Пучков | 51-55 |
Підготовчий етап розробки онлайн курсу «Метод проєктів у навчанні вищої математики» | |
Олена Кондратьєва, Сергій Волков, Ірина Сітак | 56-62 |
Інфографіка як ефективний засіб формування цифрової компетентності учнів середньої школи | |
Яна Топольник, Лариса Дзина | 63-66 |
Організація навчальної діяльності за технологією мікронавчання під час пандемії COVID-19 | |
Владислав Величко, Олена Федоренко | 67-75 |
Використання цифрових лабораторій на уроках фізики | |
Єгор Сипчук, Андрій Стьопкін | 76-85 |