Особливості організації рекреаційного каякінгу

Олег Володимирович Нічік, Володимир Володимирович Корнієнко

Анотація


Дана стаття присвячена розкриттю особливостей організації занять з рекреаційного каякінгу для студентської молоді. Встановлено, що каякінг спонукає до здорового способу життя, фізичного розвитку, збереження фізичної працездатності і всебічної фізичної підготовки студентів.


Ключові слова


рекреація; каякінг; туризм; студенти

Повний текст:

PDF

Посилання


Бондаренко І. Г., Бондаренко О. В. Стан та проблеми розвитку водного туризму // Основи спортивного туризму в рекреаційній діяльності: збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків : ХДАФК, 2016. С. 37-41.

Горбонос-Андронова О., Микитчик О. Побудова тренувального процесу туристів-водників у підготовчому періоді на етапі попередньої базової підготовки [Текст] // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров’я людини / за заг. ред. Є. Приступи. Л., 2014. Вип. 18, т. 1. С. 42 - 47.

Мулик К.В., Мулик В.В. Спортивний туризм, як засіб рекреації // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка [Текст]. Вип. 112. Т.4 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка [гол. ред. Носко М. О.]. Чернігів : ЧНПУ, 2013. С. 237-240.

Мулик К.В., Мулик В.В. Мотивація школярів та студентів до спортивно-оздоровчих занять з туризму // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2015. № 7. С. 33-39.

Русанова О. М., Чередниченко О. О. Особливості розвитку веслування на байдарках і каное в україні на сучасному етапі //Слобожанський науково-спортивний вісник. 2013. №. 2 (35). С. 80-83.

Скрипова Т.В. Архетип воды в индустрии туризма и отдыха // Теория и практика сервиса: экономика, социальная сфера, технологии. 2014. № 2 (20). С. 87-97.

Okun D., Mulyk K. Investigation of the relationship between the indicators of physical preparedness and the basic technique elements of young water-slalom athletes. Slobozhanskyi herald of science and sport, 2017. 5 (61). рр. 69-71.