Функціональна модель системи просування affiliate program в партнерських мережах
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6733.34.2017.105914Ключові слова:
партнерська програма, інтернет-маркетинг, бізнес процес, конверсія, веб-майстер, рекламна кампаніяАнотація
Проведено структурний аналіз бізнес процесів просування партнерських програм в рекламних мережах. Наведені основні та додаткові характеристики партнерської програми, які слід враховувати для ефективного її просування. Введені критерії оцінки ефективності партнерської програми та рекламної кампанії в ціломуПосилання
Список використаних джерел (ГОСТ):
Голик В.С. Эффективность интернет-маркетинга в бизнесе / В.С. Голик. – М. : Диалектика. – 2008. – С. 196.
Heitzman A. Seven Affiliate Marketing Promotional Methods / A. Heitzman [Електронний ресурс] // HigherVisibility. Blog. – (http://www.highervisibility.com/7-best-affiliate-marketing-promotional-methods/).
Bishop C. The value of affiliate marketing today / C. Bishop [Електронний ресурс] // Econsultancy. Blog. – (https://econsultancy.com/blog/10225-the-value-of-affiliate-marketing-today/).
Phan H.G. A technical practice of affiliate marketing. Case study: coLanguage and OptimalNachhilfe / H.G. Phan. – Lahti, 2015. – 49 р.
Duffy D.L. Affiliate Marketing and its impact on e-commerce / D.L. Duffy // Asheville, North Carolina, USA: Journal of Comsumer marketing. – 2005. – Vol. 22, Issue 3. – Рp. 161-163.
Agrawal H. Amazon Affiliate Program – A Beginner’s Guide / H. Agrawal [Електронний ресурс] // Shout me loud. Blog for bloggers. – (https://www.shoutmeloud.com/how-to-make-money-with-amazon-affiliate-program.html).
Milanov D. Affiliate Internet marketing: Concept and Application Analysis / D. Milanov, M. Ivković // Education and Management Technology (ICEMT), International Conference (2-4 Nov. 2010). – Cairo, Egypt, 2010. – P. 319-323.
Edelman B. Risk, Information, and Incentives in Online Affiliate Marketing / B. Edelman, W. Brandi // Journal of Marketing Research. – 2015. – № 1. – Рp. 1-12.
Snyder P. Characterizing fraud and its ramifications in affiliate marketing networks / P. Snyder, С. Kanich // Journal of Cybersecurity. – Oxford University Press, 2016. – Vol. 2, № 1. – P. 71-81.
Hourigan M. History of Affiliate Marketing (infographic) / M. Hourigan [Електронний ресурс]. – (http://blog.shoeboxed.com/history-of-affiliate-marketing-infographic/).
Prussakov G. British Affiliate Marketing Comprises 6% of UK Internet Economy / G. Prussakov [Електронний ресурс]. – (http://www.amnavigator.com/blog/2013/01/22/british-affiliate-marketing-comprises-6-of-uk-internet-economy/).
Samosseiko D. The partnerka – what is it, and why should you care? / D. Samosseiko // Virus Bulletin Conference. – Vancouver, Canada, 2009. – Pp. 115-120.
References:
Golik V.S. Effektivnost' internet-marketinga v biznese [Efficiency Internet marketing in business]. Мoscow, Dialectics Publ., 2008. Р. 196. (Rus.)
Heitzman A. Seven Best Affiliate Marketing Promotional Methods. Available at: http://www.highervisibility.com/7-best-affiliate-marketing-promotional-methods/ (accessed 07 March 2017). (Eng.)
Bishop C. The value of affiliate marketing today. Available at: https://econsultancy.com/blog/
-the-value-of-affiliate-marketing-today/ (accessed 28 March 2017). (Eng.)
Phan H.G. A technical practice of affiliate marketing. Case study: coLanguage and OptimalNachhilfe. Lahti, Lahti University of Applied Sciences Publ., 2015. 49 p. (Eng.)
Duffy D. Affiliate marketing and its impact on e-commerce. Journal of Consumer Marketing, vol. 22, iss. 3, 2005, pp.161-163. (Eng.)
Agraval H. Amazon Affiliate Program – A Beginner’s Guide. Available at: https://www.shoutmeloud.com/how-to-make-money-with-amazon-affiliate-program.html (accessed 28 February 2017). (Eng.)
Milanov D., Ivković M. Affiliate Internet marketing: Concept and Application Analysis. 2010 International Conference on Education and Management Technology (ICEMT 2-4 Nov. 2010). Cairo, Egypt, 2010. pp. 319-323. (Eng.)
Edelman B., Brandi W. Risk, Information, and Incentives in Online Affiliate Marketing. Journal of Marketing Research, 2015, no. 1, pp. 1-12. (Eng.)
Snyder P., Kanich С. Characterizing fraud and its ramifications in affiliate marketing networks, Journal of Cybersecurity, vol. 2, no. 1, 2016, pp. 71-81. (Eng.)
Hourigan M. History of Affiliate Marketing [INFOGRAPHIC]. Available at: http://blog.shoeboxed.com/history-of-affiliate-marketing-infographic/ (accessed 28 March 2017). (Eng.)
Prussakov G. British Affiliate Marketing Comprises 6% of UK Internet Economy. Available at: http://www.amnavigator.com/blog/2013/01/22/british-affiliate-marketing-comprises-6-of-uk-internet-economy/ (accessed 28 March 2017). (Eng.)
Samosseiko D. The partnerka – What is it, and why should you care? Virus Bulletin Conference, 2009, pp. 115-120. (Eng.)
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал "Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Технічні науки" видається під ліцензією СС-BY (Ліцензія «Із зазначенням авторства»).
Дана ліцензія дозволяє поширювати, редагувати, поправляти і брати твір за основу для похідних навіть на комерційній основі із зазначенням авторства. Це найзручніша з усіх пропонованих ліцензій. Рекомендується для максимального поширення і використання неліцензійних матеріалів.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди, які стосуються неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.