ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ: ОПРАЦЮВАННЯ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Bohdana Matviichuk

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2014.137898

Ключові слова:

історія реклами, реклама, вектори розвитку реклами, історичні умови, становлення реклами

Анотація

У статті розглядається існуючий доробок у зарубіжній та вітчизняній науці щодо питання історичних етапів становлення феномена "реклама". Звертається увага на соціально-культурний контекст і виокремлюються фактори впливу – як негативні, так і позитивні. Досліджується роль реклами в певній історичній добі, починаючи з часів Античності, коли зароджувалися перші рекламні повідомлення, і до початку ХХІ ст. Відтворюється стан і тенденції розвитку реклами як феномена сучасної культури, спираючись на історичні традиції її становлення і розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-26

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення