ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОГО РІШЕННЯ ТА ЖИВОПИСНЕ НАЧАЛО У ТРАКТУВАННІ ВІТРАЖІВ О. ГНЄДАШ, О. МЕДИНСЬКОГО, С. ОДАЙНИКА

Автор(и)

  • Oleksandra Samoilenko

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2014.137988

Ключові слова:

вітраж, монументальне мистецтво, інтер’єр, архітектура

Анотація

У статті розглянуто творчість київських художників О. Гнєдаш, О. Мединського, С. Одайника, зокрема відомі твори у техніці класичного вітража, виконані протягом 70-80-х років ХХ століття. Досліджено основні тенденції у формуванні специфіки художньо-образних рішень вітражів та їхні стильові характеристики. Зроблено спробу простежити низку спільних рис даних творів, особливості образно-пластичних прийомів формування зображень, тематичну спрямованість композицій, використання додаткових засобів виразності та технологічних новацій у монументальному вітражі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-26

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення