РЕЦЕНЗІЯ на монографію О. Л. Зосім "Східнослов’янська духовна пісня: сакральний вимір"

Автор(и)

  • Ольга Дадіомова доктор мистецтвознавства, професор, професор кафедри історії музики і музичної білорусистики Білоруської державної академії музики, Belarus
  • Тамара Ліхач Білоруської державної академії музики, Belarus
  • Лілія Баранкевич Білоруська державна академія музики, Belarus

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2018.160517

Ключові слова:

Східнослов’янська духовна пісня, сакральний вимір

Анотація

Монографія О . Л. Зосім присвячена темі, яка стала для українського вченого-музикознавця дослідницьким полем усієї наукової діяльності. Так, попередня книга "Західноєвропейська духовна пісня на східнослов’янських землях у ХVII–ХIХ століттях " [1], написана за матеріалами кандидатської дисертації автора, розкривала важливі питання ґенези духовної пісні в східнослов’янському регіоні, була насичена цікавим фактографічним матеріалом, який засвідчив великий шлях, який пройшла релі-гійна пісня, зазнавши неминучу еволюцію в нових східнослов’янських реаліях, сформувавшись в яск-раве явище українсько-білоруської музичної культури.

Біографії авторів

Ольга Дадіомова, доктор мистецтвознавства, професор, професор кафедри історії музики і музичної білорусистики Білоруської державної академії музики

доктор мистецтвознавства, професор, професор кафедри історії музики і музичної білорусистики

Тамара Ліхач, Білоруської державної академії музики

кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри історії музики
і музичної білорусистики

Лілія Баранкевич, Білоруська державна академія музики

кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри історії музики
і музичної білорусистики

Посилання

Зосім О. Л. Західноєвропейська духовна пісня на східнослов’янских землях у ХVII–ХIХ століттях. Київ:ДАКККіМ, 2009. 204 с.

Зосім О. Л. Східнослов’янська духовна пісня: сакральний вимір. Київ: НАКККіМ, 2017. 328 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-27

Номер

Розділ

Мистецтвознавство