ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ МИХАЙЛА ГУЙДИ В КИТАЇ

Автор(и)

  • Min Dong

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2020.219176

Ключові слова:

художня виставка, мистецтво, живопис, культура Китаю, художник.

Анотація

Мета статті. Проаналізувати виставкову діяльність українського художника Михайла Гуйди як визначальний фактор розвитку мистецтва України та її культурних зв’язків з Китаєм. Методологія. Застосовано загальнонаукові методи дослідження, зокрема,  історико-хронологічний, біографічний,  а також образно-стилістичний, семантичний, системний та теоретико-мистецтвознавчий аналіз. Наукова новизна полягає у зʼясуванні специфіки міжнародної творчої діяльності Михайла Гуйди та її значення в сучасних культурно-мистецьких процесах, з урахуванням його естетичного та образно-змістовного наповнення. Висновки. Проаналізовано особливості виставкової діяльності живописця Михайла Гуйди у Китаї як конкретний аспект творчої діяльності, спрямований на розвиток образотворчого мистецтва в  Україні, що є зразком налагодження міждержавних культурних зв’язків, формування позитивного міжнародного іміджу української культури, її сучасних досягнень, національно-історичних, ментальних, образно-художніх рис. Визнаний в Китаї як майстер живопису, талановитий педагог та громадський діяч, Михайло Гуйда демонструє високий рівень мистецтва, представленого численними композиціями та розмаїттям жанрів  від  портрету до пейзажу, історичних та сюжетних творів, ню. У розмаїтті творчих задумів та рішень митця втілюється багатство художньої культури України. Вивчення виставкової діяльності Михайла Гуйди в Китаї, виявило послідовність його виставкової діяльності як своєрідного звітування за мистецькі здобутки у певні періоди його діяльності, спрямування художника до високих зразків світового мистецтва, успішне здійснення міжнаціональних культурних проектів. Зʼясовано, що виставкова діяльність М.Гуйди носить глибокий духовний зміст, відображає запити сучасного міжнародного співробітництва в ділянці художньої культури, що  виявляють можливості  широкої реалізації набутого художнього досвіду в нових творчих практиках.

Посилання

Avramenko O.O. (2005). Mikhail Guida. Album. Kyiv-Hangzhou [in Ukrainian].

The motto of the 2008 (2008). Olympic Games was announced in Beijing. Renmin Zhibao. June 27 [in Russian].

Golovko T. (2016). How Michael Guida discovered Ukraine to the Chinese. "Day". №41. URL: https://day.kyiv.ua/uk/article/kultura/yak-myhaylo-guyda-vidkryvav-kytaycyam-ukrayinu [in Ukrainian].

Guida M.E. (2018). Creative report for 2018. Kyiv: NAOMA [in Ukrainian].

Mikhailova R. (2017). Fine arts in Ukrainian-Chinese cultural diplomacy. Cultural diplomacy: strategy, models, directions. Cultural Almanac. Kyiv: Univ. Dragomanova, 5, 156 – 163 [in Ukrainian].

Mikhailova R.D. (2018). Art school as a phenomenon and concept. Abstracts of the Fifth International Scientific Conference "Platonic Readings". Kyiv: NAOMA, 75 – 76 [in Ukrainian].

Sukholit N. Mikhail Guida: "Colossal development trends in China." Facenews. URL: https://www.facenews.ua/columns/2020/333602/ [in Ukrainian].

Fedoruk O.K. (2016). In a single space. Album. NAOMA, Institute of Contemporary Art. Kyiv [in Ukrainian].

Greenberg C. (1940).Towards a Newer Laocoon. Partisan Review. July-August, 7, 296-310 [in English].

Elegant Art (2013). Exhibition catalog. Hangzhou [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-15

Номер

Розділ

Культурологія