ДІЯЛЬНІСТЬ КІНОПРОДЮСЕРА В КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Сергій Лавренюк

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2021.239954

Анотація

Мета статті полягає у визначенні проблем розвитку продюсерської діяльності в Україні та окресленні шляхів їх подолання. Методологія дослідження. В опрацюванні теми було застосовано історичний метод задля виявлення особливостей походження й розвитку професії кінопродюсера, зокрема, й на теренах України; аналітичний метод та методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення, що стали в нагоді в процесі встановлення творчого-виробничих та економіко-правових особливостей діяльності кінопродюсера в культурному просторі України. Задля мистецтвознавчого та культурологічного аспектів вивчення проблеми були застосовані методи систематизації та аналізу. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що проблема функціонування та мотивації продюсера в контексті культурного простору України предметом спеціального комплексного дослідження; аргументовано та уточнено зміст поняття «кінопродюсер» як певної специфічної цілісності та єдності взаємопов’язаних елементів; доведено доцільність використання компаративістського методу задля вивчення та маніфестації особливостей продюсерської дільності у фільмотворчому процесі вітчизняного культурного простору. Висновки. Ознайомлення з матеріалами даного дослідження, збагачує арсенал знань щодо специфіки діяльності продюсера в культурі фільмовиробництва України й складає наукове підґрунтя їх використання в навчальних курсах з теорії та історії культури, зокрема кіномистецтва, продюсування й режисури.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-17

Номер

Розділ

Культурологія