АВТОРСЬКІ ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Афоніна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2021.239975

Анотація

Мета статті полягає в обґрунтуванні доцільності використання дистанційних курсів у процесі підвищення кваліфікації викладачів закладів мистецької освіти. Методологія роботи ґрунтується на використанні методів аналізу і синтезу. Здійснений аналіз проблем забезпечення якості знань на дистанційних курсах дозволив виявити різні аспекти процесу навчання. На основі синтезування отриманих результатів дослідження дозволив встановити закономірності процесу отримання знань. Метод конкретизації реконструював багатогранність зв’язків у системі особистість – процес – освіта. Метод узагальнення дозволив зафіксувати доцільність використання дистанційних курсів з метою підвищення кваліфікації викладачів закладів мистецької освіти. Наукова новизна роботи полягає в тому, що авторський дистанційний курс «Методика викладання фахових (музичних) дисциплін» проаналізовано і впроваджено у навчальний процес Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Центр неперервної мистецької освіти. Текст статті може бути використаним при підготовці лекції з методики викладання фахових дисциплін. Висновки. На основі аналізу роботи з дистанційним курсом «Методика викладання фахових (музичних) дисциплін узагальнено можливості і доцільності його використання на курсах підвищення кваліфікації у викладачів закладів мистецької освіти. Робота з ДК має переваги в удосконаленні професійної майстерності викладачів, дозволяє максимально економити час і отримувати творчий стимул для практичного застосування у викладацькій діяльності, виявити нові аспекти творчого підходу. Абсолютно новий підібраний матеріал ДК забезпечує розширення викладацького досвіду (репертуару в виконавстві, теорії для музично-теоретичних і музично-історичних дисциплін), включаючи людей різних вікових категорій. Розподілення лекцій, практичних і самостійних завдань позитивно впливає на кінцевий результат навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-17

Номер

Розділ

Мистецький простір: історія та сучасність