ДІАЛЕКТИЧНА ЄДНІСТЬ ДВОХ НАДЗАВДАНЬ В КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕВТІЛЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250308

Анотація

Мета дослідження – спробувати визначити природу взаємозв’язків  двох надзавдань – актора і ролі – в процесі творчості актора, спираючись на   аналіз сутності проблеми перевтілення в мистецтві актора школи Станіславського. Методологія дослідження  спирається на аналітичний, загальнологічний та зіставно-типологічний методи, які дозволяють нетрадиційно осмислити  концепцію діалектичної єдності двох надзавдань у процесі творчості актора в контексті проблем перевтілення. Предметом дослідження є базисні поняття всесвітньо відомої «системи» К. С. Станіславського. Наукова новизна полягає у тому, що теорія акторського мистецтва ніколи не вдавалася до аналізу діалектики взаємин двох надзавдань – актора і ролі- в контексті проблеми перевтілення. Її трактовка школою Станіславського підтверджує ідею діалектичної взаємодії двох надзавдань в єдиному творчому процесі. Висновки. В художньо завершеному  акторському виконанні ми завжди маємо справу з наявністю як надзавдання самого актора, що виконує певну роль, так і надзавдання ролі (дійової особи). Попри їх різноспрямованість вони все ж становлять діалектично нерозривне єдине ціле, що  перетворює процес перевтілення у високохудожній акт творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Сценічне мистецтво