ПРО ВІДРОДЖЕННЯ НЕЗАКІНЧЕНОЇ ОПЕРИ М. ЛЕОНТОВИЧА «НА РУСАЛЧИН ВЕЛИКДЕНЬ»

Автор(и)

  • Anatoly Zavalnyuk
  • Natalya Mozgaliova
  • Irina Baranovskaya

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2021.229577

Анотація

Метою дослідження є визначення особливостей відродження незакінченої опери М.Леонтовича «На Русалчин Великдень». Методологія дослідження полягає в застосуванні методів історіографічного аналізу та синтезу, порівняння та узагальнення, персонології, теорії особистості ,джерелознавчого та герменевтичного підходів. Це дало можливість зібрати та дослідити невідомі та маловідомі факти написання опери М. Леонтовича «На Русалчин Великдень», виявити та схарактеризувати етапи її відродження. Наукова новизна роботи полягає у виявленні новаторського стилю музичної мови опери М. Леонтовича «На Русалчин Великдень, її місця та ролі не лише у музичній творчості композитора, а й усього оперного мистецтва України. Висновки. Діяльність видатного українського композитора М. Леонтовича, незважаючи на переслідування, державні та цензурні утиски, зробила значний внесок у розвиток національного музичного мистецтва, пропагувала фольклорні основи та традиції українського народу. Його опера «На русалчин Великдень» стала закономірним продовженням хорової творчості, яка була композиторською лабораторією, де відточувалася майстерність поліфоніста, інтерпретатора поетичного змісту, відбувалися пошуки новаторського підходу до поєднання національних та загальнолюдських музичних цінностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Номер

Розділ

Музичне мистецтво