ДО ПРОБЛЕМИ НОТАЦІЇ В ІТАЛІЇ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ТВОРІВ ДЛЯ ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДТВОРЕННЯ (перша половина XV – кінець XVI ст.)

Автор(и)

  • Viktor Shcherbakov здобувач, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2014.137914

Ключові слова:

балет, балетмейстер, мистецтво, нотація, сценічна хореографія, танцювальна лексика, хореографія

Анотація

Стаття присвячена виявленню специфіки нотації хореографічних творів епохи Відродження та є першою у добірці з чотирьох публікацій, присвячених проблемі нотації творів хореографії в Європі першої половини XV – першої половини ХХ ст. Період, що досліджується у першій статті, охоплює першу половину XV – кінець XVI ст. і обмежується Італією. Аналізуються праці Доменіко да П’яченцо "Про мистецтво танцю та вміння вести танець", Гульєльмо Ебрео да Пезаро "Про практику або мистецтво танцю", Антоніо Корназано "Книга про мистецтво танцю"та ін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-26

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення