ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В.О. ПАВЛЕНКО Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

педагогічна діяльність, педагогічна майстерність, вчитель

Анотація

У статті характеризується роль вчителя у створенні умов для зміцнення фізичного здоров’я дітей. Покращення організації фізичного виховання в урочний та позаурочний час застосовуючи педагогічну майстерність викладання предмету фізичної культури. Спрямованість вчителів на оволодіння знаннями предмету, підвищення професійного рівня, рівня педагогічної майстерності вчителя

Посилання

Бондар В. Педагогіка і філософія: взаємодія і взаємозв’язок // Вища освіта України, 2002. – № 3.

Васьков Ю. В., Пашков І. М. Уроки фізкультури в загальноосвітній школі. 10-11 класи. – Х.: Торсінг, 2004. – 256 с.

Ведмедко Б. Ф. Теорія формування позитивної звички : Автореф. доктор. дис. з теорії і історії педагогіки: 13.00.01 / Б. Ф. Ведмеденко. – Чернівці, 1999. – 46 c.

Мулик К. В., Мулик В. В. Мотивація школярів та студентів до спортивно-оздоровчих занять з туризму // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2015. – № 7. – С. 33 – 38.

Носко М. О. Теоретичні та методичні основи формування рухової функції у молоді під час занять фізичною культурою та спортом : дис. д-ра пед. наук : 13.00.09 / М. О. Носко. – К., 2003. – 430 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / За ред. І. А. Зязюна. – К. : Вища школа, 2004. – 422 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-31

Номер

Розділ

Статті