ВПЛИВ РАЦІОНАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ НА ТЕХНІКУ ЛИЖНИХ ХОДІВ СТУДЕНТІВ ВНЗ СПОРТИВНОГО ПРОФИЛЯС З УРАХУВАННЯМ СПОРТИВНОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
контекстний підхід, комунікаційні технології навчання, рухові здібності, фізична підготовленість, навчальний процес, тестуванняАнотація
У статті йде мова про використання нових технологій для активізації учбового процесу що викликало зміну структури його організації, сприяло впровадженню в практику вищих закладів утворення технологій контекстного підходу, проблемного навчання, інформаційних і комунікаційних технологій, дистанційного навчання, яке зумовило зміни в системі професійної підготовки фахівців фізкультурної освіти (розробку нових програм, стандартів, тестів)Посилання
Аграновский М.А. Лыжный спорт / М.А. Аграновский. – М. : Физкультура и спорт, 1982. – С. 350–368.
Ажиппо О.Ю. Контрольні тести з курсу «Лижний спорт» / Навчально-метод. розробки для студентів 1 курсу факультету фізичної культури /О.Ю. Ажиппо, В.В. Спіцин. – Харків, 2003. – 67 с.
Бутин И.М. Лыжный спорт: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений /И.М. Бутин. – М. : Издательский центр "Академия", 2000. – С. 16-51.
Котляр С.М. Теорія і методика лижного спорту для студентів 1-2 курсу (за кредитно-модульною системою) /С.М.Котляр, В.В.Мулик, Т.В.Сидорова. – Харків. – 2007. – 75 с.
Сидорова Т.В. Аналіз фізичної підготовленості студентів першого курсу навчання різних спортивних спеціалізацій за результатами державних тестів /Т.В. Сидорова, В.В. Мулик// Слобожанський науково-спортивний вісник. – Харків. – 2009. – № 1. – С. 30–34.
Таблицы и эквиваленты результатов в лыжных гонках /К.Н. Спиридонов. – М.: Физкультура и спорт, 1986. – 221 с.