Задача планування навчання

Автор(и)

  • Ірина Сергіївна Ясенова пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, Україна
  • Олена Анатоліївна Авраменко Національний авіаційний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1511

Ключові слова:

Управління навчальним процесом, навчальне навантаження студента

Анотація

Показано, що для вирішення задачі планування навчання студента необхідно використовувати сукупність методів. Показаний взаємозв’язок методу визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін та методу розрахунку структурно-логічних схем

Біографії авторів

Ірина Сергіївна Ясенова, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інженерії програмного забезпечення

Олена Анатоліївна Авраменко, Національний авіаційний університет

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інженерії програмного забезпечення

Посилання

  1. Ясенова І.С. Технологія застосування методів управління проектами для планування навчального процесу ВНЗ / І.С. Ясенова, Н.Ю. Тесля // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2008. – № 2/2 (32). – С. 30–33.
  2. Ясенова І.С. Доцільність використання засобів управління проектами в управлінні навчальним процесом / І.С. Ясенова, Н.Ю. Тесля // Управління проектами у розвитку суспільства : IV Міжнар. конф.: тези доп. – К.: КНУБА, 2007. – С. 147–148.
  3. Ясенова І.С. Аспекти побудови структурно-логічної схеми дисциплін засобами Primavera Project Planner Enterprise (P3e) / І.С. Ясенова // Современные информационные технологи в экономике и управлении предпирятиями, программами и проектами : V Междунар. науч.-практ. конф.: тезисы докл. – Х.: Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковського «Харьковский авиационный институт», 2007. – С. 184–185.
  4. Тесля Ю.М. Використання проектного підходу до розрахунку і оптимізації навчальних планів / Ю.М. Тесля, І.С. Ясенова, Н.Ю. Тесля // Вища технічна освіта: проблеми та перспективи розвитку в контексті Болонського процесу : VІІІ Міжнар. наук.-метод. конф.: тези доп. – К.: ВПК «Політехніка», 2007. – С. 170–172.
  5. Ясенова І.С. Математична модель технології формування навчального плану відповідно до кредитно-модульної системи організації навчального процесу / І.С. Ясенова // Автоматизированные системы управления и приборы автоматики. – 2007. – Выпуск 139. – С. 68–73.
  6. Ясенова І.С. Автоматизоване управління навчальним процесом у ВНЗ / І.С. Ясенова // ПОЛІТ-2008 : VІІІ Міжнар. наук. конф. студентів та молодих учених: зб. тез. – К.: НАУ, 2008. – С. 22.
  7. Ясенова І.С. Метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки / /І.С. Ясенова // Системи обробки інформації. – 2011. - №2 (92). – С. 230-233.
  8. Ясенова І.С. Метод розрахунку структурно-логічних схем / І.С. Ясенова // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2011. – № 2/2 (50). – С. 56-58.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ясенова, І. С., & Авраменко, О. А. (2011). Задача планування навчання. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(51), 35–38. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1511

Номер

Розділ

Системи управління