РОЗВИТОК КОМБІКОРМОВОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • с. Ф. Волкова Одеська національна академія харчових технологій, Україна
  • К. О. Щербатова Одеська національна академія харчових технологій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15673/2312-847x.26/2015.44019

Ключові слова:

комбікормове виробництво, продовольча безпека, аграрний комплекс, розвиток

Анотація

У статті охарактеризовано сучасний стан, особливості та тенденції розвитку комбікормового виробництва України. Наведено причини, чинники та наслідки  державного втручання в аграрний сектор. Виявлено, що комбікормова промисловість забезпечує продовольчу безпеку та продовольчу незалежність країни. Представлено обґрунтування перспектив розвитку виробництва комбікормів.

Посилання

Кудренко Н. В. «Шляхи підвищення економічної ефективності функціонування підприємств комбікормової промисловості : авторефер. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Кудренко, Нац. ун-т харч. технологій. – К., 2013. – 21 с.

Григоренко О. «Формування харчових раціонів населення» / О. Григоренко // Товари і ринки, 2010. – № 2. – С. 118-124.

Ринок комбікормової продукції. Україна. 2009-2013 рік [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www. marketing. vc/ view_notes. php.

Рынок комбикормов. Украина. [Электронный ресурс]. - Режим доступа: www. marketing-vc. com. ua/.

Рынок комбикормов: положительная динамика в 2014 г. сохранится [Електронний ресурс]. - Режим доступа: www. farkom. com. ua/ /info/news/17.

Соловйов Б. А. Маркетинг. / Б. А. Соловйов, А. А. Мєшков, Б. В. Мусатов. – М. : Инфра-М, 2012.

Александрова М. В. Моделирование и анализ рынка комбикормов / М. В. Александрова, Л. Т. Пече-ная, А. А. Блюмин // Комбикорма. – 2000. – № 3. – С. 24-29.

Сорока К. О. Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу / К. О. Со-рока., А. А. Макаренко, Я. С. Стовба // Економіка, фінанси, право. – 2007. – № 6. – С. 7-11.

Біленький О. Ю. Невизначеність середовища у стратегії розвитку комбікормової промисловості [Текст] / О. Ю. Біленький // Маркетинг на міжнародних ринках товарів та послуг: глобальні аспекти : ІІ міжнар. наук. -практ. конф. - Україна-Словаччина, 2011. – С. 20-23.

Шмаглій О. Б. Харчова промисловість та її розвиток // Економіка АПК. – 2006. – № 8. – С. 45-46.

Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляше-нко, М. Ю. Баскакова. Сумський держ. ун-т. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192 с.

Гойчук О.І. Продовольча безпека : Монографія. / О. І. Гойчук. – Житомир : Полісся, 2004. – 348 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-08

Номер

Розділ

Формування та розвиток ринку продуктів харчування