Особливості впровадження диференційованого підходу у процес фізичного виховання з метою збереження здоров’я школярів

Authors

Keywords:

диференційований підхід, фізичний розвиток, фізичне виховання, школярі, здоров’я дітей

Abstract

Мета: вивчити існуючі способи реалізації диференційованого підходу в процесі фізичного виховання.Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури.Результати: проаналізовано роботи провідних вчених в галузі фізичної культури та спорту з метою виявлення найбільш інформативних критеріїв диференціації. Висновки: вивчення стану здоров’я дітей та раціональний розподіл їх на однорідні групи має важливе значення для опрацювання оздоровчих заходів і створення для них оптимальних умов навчання та виховання.

References

Ажиппо, А.Ю., Артемьева, Г.П., Бурень, Н.В., Дорофеева, Т.И., Друзь, В.А., Жерновникова, Я.В., Нечитайло, М.В., Новицкая, Н.А., Пугач Я.И. (2016), «Проблемы оздоровительной физической культуры на данном этапе преобразования системы физического воспитания», Слобожанський науково-спортивний вiсник № 1(51), С. 7-4, DOI:10.15391/snsv.2016-1.001.

Ажиппо, А.Ю., Друзь, В.А., Дорофеева, Т.И., Пугач, Я.И., Бурень, Н.В, Нечитайло, М.В., Жерновникова, Я.В. (2015), «Индивидуальные особенности физического развития и наступления биологической зрелости морфофункциональных структур организма», Слобожанський науково-спортивний вiсник, № 6(50), С. 11-19, doi.org/10.15391/snsv.2015-6.001.

Ажиппо, А.Ю., Пугач, Я.И., Друзь, В.А., Жерновникова, Я.В. (2015), «Определение биологического возраста в различные периоды онтогенеза человека», Слобожанський науково-спортивний вісник, № 4(48), С. 7-14, doi.org/10.15391/snsv.2015-4.001.

Блинов, Н.Г., Игишева, Л.Н. (2000), Практикум по психофизиологической диагностике, Физкультура и спорт, Москва.

Галай, М.Д. (2017), Диференціація фізичних навантажень молодших школярів у процесі навчання вправ з м’ячем, дис. канд. пед. наук, Київ, 246 с.

Глазирін, І.Д. (2003), Основи диференційованого фізичного виховання, Відлуння-Плюс, Черкаси.

Друзь, В.А., Артемьева, Г.П., Бурень, Н.В., Баканова, А.Ф., Жерновникова, Я.В., Пугач, Я.И., Задорожная, Э.А., Таможанская, А.В. (2013), Теоретические и прикладные основы построения мониторинга физического развития, физической подготовленности и физического состояния, ХГАФК, Харьков.

Друзь, В.А., Жерновникова, Я.В., Пятисоцкая, С.С. (2013), «Основные критерии оценки физического развития и биологического возраста школьников средних классов, обуславливающие дифференцированный подход в процессе физического воспитания», Слобожанський науково-спортивний вісник, №3, С. 81-85.

Ермолаев, Ю.А., (1985), Возрастная физиология, Высш. шк., Москва.

Жерновнікова, Я.В., Пятисоцька, С.С., (2015), «Визначення темпів біологічного розвитку школярів 5-7 класів за допомогою індексу К. Хірата задля реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання», Фізична культура, спорт та здоров’я : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції. Харків, С. 274 – 276.

Калмикова, Ю.С. (2014), Методи дослідження у фізичній реабілітації: дослідження фізичного розвитку, ХДАФК, Харків.

Тюх, І.А. (2009), Індивідуальні норми фізичної підготовленості молодих школярів у процесі фізичного виховання, дис. канд. наук з фіз. виховання та спорту,Київ, 220 с.

Hirata, K. (1968), The evaluation method of physique and Physical fitness its Practical application, p. 132.

Filenko, Ludmila, Ashanin, Volodymyr, Basenko, Olena, Petrenko, Yuliya, Poltorarska, Ganna, Tserkovna, Olena, Kalmykova, Yuliya, Kalmykov, Sergey & Petrenko, Yurij (2017), "Teaching and learning informatization at the universities of physical culture", Journal of Physical Education and Sport (JPES), No. 17 (4), pp. 2454-2461.

Published

2017-12-22