Місце хореографічних вправ у фізичному вихованні молодших школярів з порушенями постави
DOI:
https://doi.org/10.15391/prrht.2019-4(2).03Keywords:
фізичне виховання, молодші школярі, порушення постави, хореографічні вправи, естетичне виховання.Abstract
Мета: дослідити можливості корекції порушень постави молодших школярів на основі поєднання хореографічних та танцювальних вправ у процесі фізичного виховання в загальноосвітній школі. Матеріал і методи: у дослідженнях брали участь 48 дітей віці 6–9 років ЗОШ № 5 та 39 дітей того ж віку ЗОШ № 8 м. Слов’янськ. Було сформовано експериментальну та контрольну групи. Для підтвердження достовірності ми провели дослідження в студії фітнесу і танцю «The Best» м. Слов’янськ з дітьми того ж віку. які займаються бальними танцями. Результати: Згідно отриманих даних у ході експерименту в контрольній групі постава у дітей погіршилась на 7,2 %. У експериментальній групі у школярів постава покращилась на 9,2%. Із обстежених дітей, які займаються бальними танцями порушення постави мають тільки 5,4% дітей. Висновки: Експериментально доведена перспективність застосування в навчальних хореографічних вправ для корекції постави школярів 6-9 років.
References
Голенкова Ю. В. (2014) Вплив засобів ритміки і хореографії на фізичну підготовленість дітей молодшого шкільного віку. Теорія та методика фізичного виховання. № 3. – С. 39–43.
Грошовик І.С. (Ред.).(2014).Навчання та виховання особистості засобами хореографічного мистецтва. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Умань. ФОП Жовтий О. О.
Дега В. Пороки осанки (1968) Многотомное руководство по ортопедии и травматологии. (Ред.),(Т, 2,с.267–300). М.: Медицина.
Колодницкий Г.А. Кузнецов В.С. (Ред).(2003). Физическая культура. Ритмические упражнения, хореография и игры. М.: Дрофа.
Каськова К.І. (Ред.).(2016).Формування у молодших школярів мотивації до навчання…Навчання і виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: актуальні питання теорії і методики : збірник науково-методичних праць. Житомир: ФОП Левковець.
Левенець В. І. (Ред.).(2014).Розвиток дошкільного хореографічного виховання в закладах позашкільної освіти. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Умань : ФОП Жовтий О. О
Остапенко А.А. (2008) Работа по технологии концентрированного обучения. Педагогическая техника. № 4.с. 8-11.
Рогозіна В.О. (1997).Особливості методики розвитку творчих здібностей молодших школярів. Мистецтво та освіта. № 2. с. 8-10.
Розвиток творчої активності школярів(1991).(Ред.). М. : Педагогіка.
Ротерс Т. Т. (1989). Музыкально-ритмическое воспитание и художественная гимнастика: учеб. пособие для учащихся пед. училищ по спец. № 1910 «Физическая культура» / Ротерс Т. Т. - М. : Просвещение.
Цвєткова Л. Ю. (Ред.). (2007).Методика викладання класичного танцю. Підручник. – 2-е вид. Київ. Альтерпрес.
Шевчук А.С. (Ред.).(2016).Дитяча хореографія: навчально-методичний посібник. Тернопіль. Мандрівець.
Downloads
Published
Versions
- 2023-10-22 (2)
- 2023-10-22 (1)
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 О.В. Смоляр, Д.О. Смоляр, Є.І. Сисоєва
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.