Місце національних видів єдиноборств в ієрархії фізкультурно-спортивних інтересів студентів
Abstract
Традиційна організація занять фізичного виховання у закладах вищої освіти недостатньо відповідають сучасним вимогам підготовки особистості, яка має високий рівень здоров'я, необхідну фізкультурну освіту й фізичну підготовленість. Результати досліджень багатьох вчених [1; 3] свідчать про підвищення ефективності занять фізичним вихованням, якщо при його організації враховується зацікавленість студентів до певного виду спортивної діяльності.
У дослідженнях О.В. Котової та А.О. Вавілюк показана популярність видів фітнесу різних спрямувань: види аеробіки (степаеробіка, базова аеробіка, фанк-аеробіка) ‒ 60%; танцювальні напрямки фітнесу (латина, Zumba, Біллі-данс) ‒ 8%; система Пілатеса (8%); силові види фітнесу (стренфлекс, воркаут, Кроссфіт) ‒ 24%[2].
References
Власов Г.В. Вивчення динаміки спортивних уподобань студентів вищих медичних навчальних закладів. Науковий вісник Донбасу. 2011. №1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2011_1_15 (дата звернення: 19.12.2019)
Котова О.В., Вавілюк А.О. Використання сучасних фітнес-технологій у програмі фізичної культури в закладах вищої освіти. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Бердянськ, 25-26 квітня 2019). Бердянськ, 2019. С. 219–220.
Кривенцова І.В., Димар О.А., Клименченко В.Г. Нові способи організації занять з фізичного виховання студентів педагогічного ВНЗ. Здоровье, спорт, реабилитация. 2015. №1. С. 57–59.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Е. О. Косинський

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.