Фізична реабілітація студентів з гіпертонічною хворобою в ході навчального процесу
Abstract
Державна система вищої освіти в Україні спрямована на якісну підготовку кваліфікованих фахівців, спроможних протягом тривалого часу здійснювати професійну діяльність у різних галузях народного господарства з належним рівнем надійності та ефективності [2,5]. Але підготовка фахівців пов'язана з високим рівнем інтенсивності навчального процесу та великими інформаційними та психоемоційними навантаженнями на центральну нервову систему студентів [6]. Тому у тих з них, хто страждає на гіпертонічну хворобу, під впливом навантажень, пов’язаних з навчальним процесом, може відбуватися прогресування захворювання та виникати його ускладнення [8,10]. З метою запобігання розвитку гіпертонічної хвороби у студентів та профілактики можливих ускладнень доцільно застосовувати спеціальні програми фізичної реабілітації в ході самого навчального процесу [4].
Ключові слова: професійне здоров'я; інтенсивність процесу навчання; гіпертонічна хвороба; превентивна реабілітація
