Психолого-педагогічні проблеми підтримки ментального здоров'я студентів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/prrht.2021-6(1).02

Анотація

В роботі представлені результати наукового дослідження, проведеного з метою визначення важливості контролю психологічного стану студентів закладів вищої освіти в ході навчального процесу. При виконанні дослідження були застосовані методи аналізу та синтезу наукової інформації, дослідження психологічного стану респондентів за методикою САН, анкетування, інтерв’ю,  педагогічного експерименту та статистичної обробки отриманих даних. На основі аналізу результатів дослідження було підтверджено думку про те, що застосування системи контролю психологічного стану студентів в ході навчального процесу є важливим компонентом підтримки їх ментального   здоров’я та сприяє підвищенню рівня успішності їх навчання. Цей ефект пояснюється тим, що завдяки застосуванню такої системи забезпечується можливість корекції рівня інтенсивності навчальних навантажень, що сприяє поліпшенню адаптації студентів до умов навчального процесу.

Ключові слова: заклади вищої освіти, навчальний процес, психологічний стан, ментальне здоров’я, самопочуття

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-30

Номер

Розділ

Статті