Специфічні аспекти організації процесу самовиховання спортсменів паралімпійців

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/prrht.2022-7.06

Анотація

Розкрито суть організації процесу самовиховання спортсменів-пара-лімпійців. Визначена необхідність урахування індивідуально-особистісних особливостей спортсменів-паралімпійців у організації процесу самовиховання. Обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови (урахування специфіки життєдіяльності спортсменів-паралімпійців; створення виховуючого середовища, яке сприяє організації процесу самовиховання спортсменів-паралімпійців), які сприяють адекватній організації процесу самовиховання спортсменів-паралімпійців; засвоєнню отриманих знань про свої особливості особистості; освоєнню особливостей поведінкових реакцій у різних екстремальних ситуаціях життєдіяльності; розвитку всіх сфер особистості; реалізації своїх можливостей у спортивній і соціальній діяльності. Результатами експериментальної роботи доведено, що обрані педагогічні умови ефективно сприяють організації процесу самовиховання у спортсменів-паралімпійців.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-03

Номер

Розділ

Статті