Специфічні аспекти організації процесу самовиховання спортсменів паралімпійців
DOI:
https://doi.org/10.15391/prrht.2022-7.06Анотація
Розкрито суть організації процесу самовиховання спортсменів-пара-лімпійців. Визначена необхідність урахування індивідуально-особистісних особливостей спортсменів-паралімпійців у організації процесу самовиховання. Обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови (урахування специфіки життєдіяльності спортсменів-паралімпійців; створення виховуючого середовища, яке сприяє організації процесу самовиховання спортсменів-паралімпійців), які сприяють адекватній організації процесу самовиховання спортсменів-паралімпійців; засвоєнню отриманих знань про свої особливості особистості; освоєнню особливостей поведінкових реакцій у різних екстремальних ситуаціях життєдіяльності; розвитку всіх сфер особистості; реалізації своїх можливостей у спортивній і соціальній діяльності. Результатами експериментальної роботи доведено, що обрані педагогічні умови ефективно сприяють організації процесу самовиховання у спортсменів-паралімпійців.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.