Методики вимірювання креативної активності та виявлення рівня розвитку творчого мислення професійного самовизначення студентів ВНЗ

Автор(и)

  • Н.Є. Скулиш

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25p

Ключові слова:

самовизначення, мотивація, мотиваційні чинники, креативність, творчість, особистість, студенти.

Анотація

У відношенні професійного самовизначення в період навчання у
ВНЗ можна розглядати як професійне навчання і підготовку до профе-
сійної діяльності як стадію оволодіння знаннями, уміннями і навичка-
ми майбутньої професії. Встановлено, що застосування такої системи
форм навчальної роботи повинне здійснюватися диференційовано й по-
етапно залежно від обсягу накопичених знань у студентів. Необхідни-
ми умовами розвитку креативної активності студентів є: диференціація
цілей, обсягу й форм самостійної роботи студентів; комплексне дослі-
дження всіх форм активізації й контролю самостійної роботи.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скулиш, Н. (2019). Методики вимірювання креативної активності та виявлення рівня розвитку творчого мислення професійного самовизначення студентів ВНЗ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (20). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%p