Критерії діагностики рівня професійної мобільності у викладачів вищої школи

Автор(и)

  • І.В. Ващенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25p

Ключові слова:

професійна мобільність викладача, викладач вищої школи.

Анотація

У статті розкрито критерії діагностики професійної мобільності у
викладача вищої школи. Експериментально виявлено, що ними є: пе-
дагогічні компетенції й компетентність; предметні компетенції й ком-
петентність; світоглядні установки й цінності, особистісні ціннісні орі-
єнтації та потреби; професійно важливі якості особистості викладача
вищо

Посилання

Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий: в

т. / Герман Константинович Селевко. – М. : НИИ школьных

технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с.; Т. 2. – 816 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ващенко, І. (2019). Критерії діагностики рівня професійної мобільності у викладачів вищої школи. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (19). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%p