Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційно–почуттєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
емоційно–почуттєва сфера, емоційно-почуттєвий розвиток старшого дошкільника, позитивні емоції, оптимістичні почуття, критерії та рівні емоційно-почуттєвого розвитку старших дошкільників.Анотація
У статті розкривається методична база та основні етапи конста
тувального експерименту; виділяються критерії та рівні емоційно
почуттєвого розвитку старших дошкільників; аналізуються й по
рівнюються отримані кількісні дані щодо розподілу дітей за цими рівнями
у дошкільних навчальних закладах з традиційною навчально виховною
програмою та дошкільному навчальному закладі з особистісно орієн
тованим навчанням та вихованням.
Посилання
Котырло В.К. Роль дошкольного воспитания в форми
ровании личности / В.К.Котырло, Т.М. Титаренко. – К.:
Общество “Знание” УССР, 1977. – 48 с.
Кульчицька О.І. Розвиток емоцій у дошкільному віці /
О.І. Кульчицька. – К., 1997. – 37 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.