Самостійність та розвиток творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
самостійність, самостійна робота, розвиток творчості, майбутні вчителі біологічних дисциплін.Анотація
Головною метою педагогічної системи в сучасних умовах розвитку
української освіти є формування творчої особистості, яка здатна до
активної самостійної діяльності. Формування самостійності майбутніх
учителів біологічних дисциплін забезпечує розвиток їх творчості,
отримання міцних природничонаукових знань, вмінь та навичок, що
відповідає вимогам Болонського процесу.
Посилання
Ващенко Г. Виховання волі і характеру: [Твори. – Т.3:
Підручник для педагогів]. – К.: Школяр, 1999. – 385 с.
Глухих Е.В. Самостоятельная работа студентов как
средство повышения познавательной деятельности //
В сб.: Совершенствование подготовки будущего учителя. –
Уссурийск, 1993. – 165 с.
Гриньова М.В. Саморегуляція навчальної діяльності
школяра. – Харків: Фоліо, 1997. – 256 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К.:
Либідь, 1997. – 374 с.
Гуріненко Н.О., Пескун С.П. Явища неживої та живої природи
/ За ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2006. – 98 с.
Козаков В.А. Теория и методика самостоятельной работы
студентов: Дис. доктора пед. наук. 13.00.01. НИИ
педагогики УССР. – К., 1991. – 447 с.
Кралевич И.Н. Педагогические аспекты овладения
обобщёнными способами самостоятельной учебной
деятельности. – Мн., 1989. – 156 с.
Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної
активності школярів / Харк. держ. пед. ун т ім. Г.С. Ско
вороди. – 2 е вид., доп. – Харків: ОВС, 2000. – 164 с.
Лук’янова М.І. Конкурс лучших учителей как способ
творческой самореализации педагога в профессиональной
деятельности // Инновации в образовании. – 2007. –
№10. – С.50 61.
Пескун С.П. Творчість школярів у навчальному процесі //
Міжнародна науково практична конференція “Підготовка
майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах
моделювання освітнього середовища”: ХІ Каришинські
читання. – Полтава. – 2004. – С. 35 39.
Пескун С.П. Творчий розвиток старшокласників як умова
формування самостійності та відповідальності. Система
“Дидактосервіс” // Збірник наукових праць Полтавського
державного педагогічного університету імені В.Г. Ко
роленка. – Випуск 6 (45) – Полтава, 2005. – Серія
“Педагогічні науки” – С.222 229.
Психологический словарь / Под ред. В.П. Заиченко,
Б.Г. Мещерякова. – 2 е изд., перераб. и доп. – М.:
Педагогика Пресс, 1998. – 440 с.
Яланська С.П., Оніпко В.В. Дидактосервіс на допомогу
майбутньому вчителю біології у ЗНЗ. – Полтава, 2008. – 68 с.
Яланська С.П. Логіко психологічний аналіз проблеми
розвитку творчості майбутніх учителів біологічних
дисциплін / Актуальні проблеми психології: Проблеми
психології творчості: Збірник наукових праць / За ред.
В.О. Моляко. – Т.12. – Вип. 6. – Житомир: Вид во ЖДУ
ім. І. Франка, 2009. – 352 с. – С. 341 348.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.