Сучасні методи побудови контролю рівня фізичного розвитку і фізичної підготовленості студентів
Ключові слова:
фізичний розвиток, біологічний вік, фізична підготовленість, фізичний станАнотація
Проблема контролю фізичного розвитку і фізичної підготовленості студентів є основним завданням в системі організації фізичного виховання у вищій школі, що пов'язано із проведеною реорганізацією фізичного виховання в середній школі і в цілому його організації в довузівської фізичної підготовки молоді в державі. Рівень фізичної підготовленості абітурієнтів практично досяг гранично низьких допустимих вікових норм. Це ставить питання про необхідність розробки науково обґрунтованих підходів побудови системи фізичної підготовки студентів на період їх навчання у вузі.
Посилання
Друзь В.А., Артемьева Г.П., Бурень В.Н., Пугач Я.И. (2013), Теоретические и прикладные основы построения мониторинга физического развития, физической подготовленности и физического состояния различных групп населения: уч. пособ. Харьков. 116 с.
Изаак, С. И. (2005), Мониторинг физического развития и физической подготовленности. Теория и практика, М: Советский спорт, 196 с.
Друзь В.А., Бурень В.Н., Пугач Я.И. и др. (2014), Обзорный анализ по проблеме «Теоретико-методологические основы построения системы массового контроля и оценки уровня физического развития, физического состояния и физической подготовленности различных групп населения»: уч. пособ., Харьков: ХГАФК, 128 с.
Ашанин В.С., Пугач Я.И. (2014), Построение семантических пространств для описания психосоматической деятельности человека в экстремальных условиях, Харьков: ХГАФК, 88 с.
Ажиппо А.Ю., Шестерова Л.Е., Друзь В.А., Пугач Я.И. др. (2016), Онтология теории конституциональной диагностики физического развития и индивидуальных особенностей проявления биологического возраста, Харьков, ХГАФК, 284 с.