Впровадження регбі-5 в навчальний процес школярів з використанням інформаційних навчальних технологій
Ключові слова:
регбі-5, навчання, школярі, серцево-судинна системаАнотація
У дослідженні використовували елементи рухової гри регбі-5 та комп’ютерна навчальна відео програма при проведенні уроків фізичної культури у школярів 5-7 класів (n=128). Доведено позитивний влив регбі-5 на функціонування серцево-судинної системи організму учнів.
Посилання
Ашанін В.С., Філенко Л.В., Філенко І.Ю., Полторацька Г.С. Оптимізація засобів фізичного виховання при підготовці учнів та студентів 15-17 років з використанням інформаційних технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Чернігів, 2017. Вип.143. С. 3-7.
Подоляка О.Б., Мартиросян А.А., Філенко І.Ю. Впровадження регбі-5 у навчальний процес з фізичного виховання в середній школі. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2013. №1. С. 8-11.
Філенко Л.В., Філенко І.Ю., Мартиросян А.А. Дослідження показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості та функціонального стану учнів 10-11 років під впливом занять регбі-5. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2013. Вип.6. С. 53-58.
Ashanin V., Filenko L., Pasko V., Poltoratskaya A., Tserkovna O. Informatization on the physical culture of students using the «Physical education» computer program. Journal of Physical Education and Sport, 2017, 17(3), pp. 1970-1976.
Syrmpas I., Digelidis N. Physical education student teachers’ experiences with and perceptions of teaching styles. Journal of Physical Education and Sport, 2014, 14 (1), pp. 52-59.