Зміна показників здатності до довільного розслаблення м’язів учнів 7–8-х класів під впливом спеціально спрямованих вправ
Анотація
Застосування спеціальних вправ, спрямованих на зміну функціонального стану сенсорних систем, сприяло опосередкованому впливу на показники здатності до довільного розслаблення м’язів учнів 7–8-х класів експериментальних груп.
Посилання
Алейникова Т. В. Возрастная психофизиология : учебное пособие для студентов высших учеб. заведений / Т. В. Алейникова. – Ростов-на-Дону: УНИИ валеологии РГУ, 2002. – 147 с.
Боднар І. Ставлення учнів середнього шкільного віку до уроків фізичної культури / Іванна Боднар // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Східноєвропейського нац. ун-ту імені Лесі Українки. – Луцьк, 2013. – № 1 (21). – С. 134–140.
Костюк П. М. Оцінка стану здоров’я школярів України та факторів, що на нього впливають / П. М. Костюк, Е. Й. Лапковський // Фізична культура, спорт та здоров’я нації. Збірник наукових праць. – Т. 1, Випуск 12. – Вінниця, 2011. – С. 202–206.
Лях В. И. Координационные способности: диагностика и развитие ∕ В. И. Лях. – М.: ТВТ Дивизион, 2006. – 290 с.
Сергієнко Л. П. Комплексний педагогічний контроль розвитку координаційних здібностей дітей у віці 13–14 років / Л. П. Сергієнко // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук. – теорет. журн.] – Харків : ХДАФК, 2015. – № 4(48). – С. 78–83.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів / Л. П. Сергієнко. – К. : Олімпійська література. – 2001. – 440 с
Теория и методика физической культуры: ученик – 2-е изд., испр. ∕ [под ред. проф. Ю. Ф. Курамшина]. – М.: Советский спорт, 2004. – С. 130–143.