Визначення термінальних цінностей школярів середніх класів

Автор(и)

  • І. В. Лисак Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова,

Анотація

Ціннісні орієнтації визначають особливості і характер відносин особистості з навколишньою дійсністю і тим самим певною мірою детермінують її поведінку.

Посилання

Запесоцкий А. С. Дети эпохи перемен: их ценности и выбор / А. С. Запесоцкий // СОЦИС: социол. исслед. – 2006. – № 2. – С. 98–104.

Захарова О. В. Ценностные ориентации учащиеся 8–9 классов / О. В. Захарова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : наукова монографія за ред. проф. Єрмакова С. С. – Харків :ХДАДМ, 2009. – № 10. – С. 65–68.

Лосев В. Ю. Исследование ценностных отношений школьников в процессе физического воспитания / В. Ю. Лосев, В. А. Родионов, В. В. Апокин // Теория и практика физической культуры. – 2011. – № 1. – С. 89.

Саїнчук М. М. Аксіологія фізичної культури в життєвому просторі старшокласників / М. М. Саїнчук // Фізична культура, спорт та здоров’я нації. Збірник наукових праць. – Вип. 12. – Том 1. – Вінниця, 2011. – С. 337.

Собкин В. С. Идеалы современного российского подростка / В. С. Собкин, А. С. Буреломова, М. М. Смыслова // Образовательная политика. – 2010. – № 9–10. – с. 59–64.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-10