НАВЧАЛЬНИЙ КОНТЕНТ МАЙНОРА «РЕКРЕАЦІЯ В ПРОЦЕСІ ПРАЦІ ТА ДОЗВІЛЛЯ»
Анотація
Розроблено та обґрунтовано навчальний контент майнора «Рекреація в процесі праці та дозвілля»
Посилання
Біліченко О. Особливості мотивації до занять з фізичного виховання у студентів / О. Біліченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 5 – С. 3–5.
Вибіркова складова освітньо-професійних програм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.hneu.edu.ua/Elective_component_of_educational_and_professional_programs.
Гилюн О.В. Освітні мотивації студентської молоді / О.В. Гилюн // Грані: наук. теор. і громад. – політ. aльманах / Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара; Центр соц.-політ. дослідж. – Д., 2012. – №1(81). – С. 102–104.
Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 25.09.2015 № 1/9-454 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/47947/
Малінка О.О. Психологічні проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів у сучасних умовах / О.О. Малінка. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.psyh.kiev.ua
Михайличенко В.Є. Роль мотивації навчально-пізнавальної діяльності у формуванні професійної спрямованості студентів / В.Є. Михайличенко, В.В. Полянська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т. – Запоріжжя, 2011. – Вип.17(70). – С. 320–327.
Томенко О. А. Теоретико-методологічні основи неспеціальної фізкультурної
освіти учнівської молоді [Текст] : автореф. дис... д-ра наук з фіз.вих. : 24.00.02 / НАН України. – К., 2012. – 36 с.
Bowman R. Rethinking What Motivates and Inspires Students. The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas. 2011, vol.84(6), pp. 264–269. doi:10.1080 / 00098655.2011.592164.