Основні фактори впливу на навчальну мотивацію студентів Харківської державної академії фізичної культури
Анотація
У публікації представлено результати здійсненого в 2014-2015 роках дослідження навчальної мотивації студентів ХДАФК. При цьому з’ясовано: основні фактори впливу на навчальну мотивацію студентів-спортсменів – особистість викладача, ставлення професорсько-викладацького складу до студентів, реальна або формальна мета навчання, психологічний фон у студентській групі та провідні навчальні мотиви – прагнення до самореалізації, можливість працевлаштування, матеріальне заохочення, інтерес до навчальної дисципліни.
Посилання
Божович Л.И. Проблемы формирования личности. Избранные психологические труды / Л.И. Божович. – М. : Педагогика, 1995. – 352 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; гол. ред. В.Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – С. 528.
Занюк С.С. Психологія мотивації / С.С. Занюк. – К. : Либідь, 2002. –304 с.
Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи / Л.Г. Подоляк, В.І. Юрченко. – К. : Каравела, 2008. – С. 159–167.
Практическая психодиагностика. Методики и тесты. – Самара : Издательский Дом «Бахарах-М», 2004. – С. 298.
Семиченко В.А. Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. Модульный курс психологи. Модуль «Направленность». (Лекции, практические занятия, задания для самостоятельной работы). – К. : Миллениум, 2004. – С. 41–43, 354.