МУЗИЧНА ПСИХОКОРЕКЦІЯ ЯК ЗАСІБ МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКІ СТРАЖДАЮТЬ ТРИВОГОЮ СЕРЕДНЬОГО СТУПЕНЯ
Анотація
Тривога – афект, що характеризується болісним відчуттям внутрішнього безпричинного неспокою, який переживається зазвичай як неясна загроза, очікування небезпеки і описується у вигляді тривожних побоювань різного змісту. Показано, що після проходження музичної психокорекції у дітей відмічається сприятливий характер змін вивчених показників психоемоційного стану.
Посилання
Александров Ю.И. Психофизиология: Учебник для вузов. – СПб. : Питер, 2003. – 496 с.
Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. – К.: ЕксОб, 2003. – 304 с.
Пеньковська Н.М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами // Практична психологія та соц. робота. – 2006. – № 10. – С. 60–72.
Пилипенко Н.М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – № 6. – С. 49–58.
Пилипенко Н.М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – № 7. – С. 62–63.
Теоретико-методологічні засади психологічної корекції особистості соціально дезадаптованих неповнолітніх: монографія / [Н.Ю. Максимова, І.Ф. Манілов, А.М. Грись та ін.]; за ред. Н.Ю. Максимової. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. – 258 с. ISBN 978-966-189-144-8
Хьюстон М. Введение в социальную психологию. Европейский поход: Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ– ДАНА, 2004. – 622 с.