Визначення темпів біологічного розвитку школярів 5–7 класів за допомогою індексу К. Хірата ЗАдля реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання
Анотація
На основі розподілу дітей одного шкільного віку по групам з однаковим рівнем біологічного розвитку проведено впровадження диференційованого підходу в процес фізичного виховання в школі.
Посилання
Глазирін І. Д. Диференційована фізична підготовка юнаків у системі урочних та самостійних занять / І. Д. Глазирін. – Київ : Фізичне виховання в школі, 1999. – № 2. – С. 28-33.
Ермоленко Е. К. Возрастная морфология / Е. К. Ермоленко. – Ростов : Высшее образование, 2006. – 42 с.
Никитюк Б. А. Морфология человека / Б. А. Никитюк, В. П. Чтецова – М. : изд. МГУ, 1990. – 344 с.
Жерновникова Я. Оценка биологического возраста и обеспечение наблюдаемого в нем индивидуального развития / Я. Жерновникова // Материали IX международна научна конференция, «Бъдещето въпроси от света на науката», том. 39. Физическая культура и спорт. София. «Бял ГРАД-БГ», 2013. – С. 32–39.
Ажиппо А. Ю. Проблема определения биологического возраста в системе оценки физического развития и донозологической диагностики конституциональных заболеваний / А. Ю. Ажиппо, Я. И. Пугач, Я. В. Жерновникова // Слобожанський науково-спортивний вiсник. – Харків : ХДАФК, 2015. – № 3(47). – С. 7–12.