ВПЛИВ СПЕЦІАЛЬНО-СПРЯМОВАНИХ ВПРАВ НА РІВЕНЬ АКТИВНОСТІ ОКРЕМИХ СЕНСОРНИХ СИСТЕМ
Ключові слова:
сенсорні системи, спеціально-спрямовані вправиАнотація
Представлені результати впровадження спеціально-спрямованих вправ у навчальний процес школярів середніх класів та їх діяння на функціональний стан сенсорних систем.
Посилання
Горелов А. А. Нервно-эмоциональное напряжение студентов и методы повышения устойчивости студентов к его воздействию: Монография / А. А. Горелов, А. А. Третьяков. – Белгород: ИПЦ «Политерра», 2012. – 240 с.
Кузьменко И. А. Изменение функционального состояния сенсорних систем школьников средних классов под влиянием специально направленных упражнений / И. А. Кузьменко, Л. Е. Шестерова // Высокие технологии, фундаментальные и прикладные исследования в физиологии, фармакологии и медицине. Сб. статей II Междунар. науч.-практ. конференции. Санкт-Петербург. - Изд. Политехнического университета. – Т.1. - 2011. – С. 48 – 50.
Магомедова Л. О. Роль сенсорних систем у розвитку координційних здібностей дітей шкільного віку з вадами зору / Л. О. Магомедова, Л. Е. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник : наук. – теорет. журн. – Харків : ХДАФК, 2013. – №2. – С. 5 – 8.
Масляк І. П. Вплив спеціально спрямованих вправ на окремі функції сенсорних систем молодших школярів / І. П. Масляк // Слобожанський науково-спортивний вісник. № 5. - Харків, 2015. – С. 63–67.
Павлов Ю. В. Особливості сприймання тривалості у дітей молодшого шкільного віку в умовах зорової і слухової інформації / Ю. В. Павлов, В. Д. Палига // Концепція підготовки спеціалістів фізичної культури і спорту в Україні: Матеріали I республіканської конференції. – Луцьк: Надстирья, 1994. – С. 508-510.
Шестерова Л. Є. Вплив функціонального стану аналізаторів на рухову підготовленість школярів середніх класів / Л. Є. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник. № 1. - Харків, 1998. – С. 5-7
Шестерова Л. Е. К вопросу об изменении содержания уроков физической культуры в общеобразовательной школе / Л. Е. Шестерова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. № 23. – Харків, 2002. – С. 79-84