ОЛІМПІЙСЬКА ОСВІТА В ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ

Автор(и)

  • О. В. ГЕРІЙ Національний університет фізичного виховання і спорту України,
  • Я. С. ЩЕРБАШИН Національний університет фізичного виховання і спорту України,

Ключові слова:

олімпійська освіта, підростаюче покоління

Анотація

В роботі розглянуті аспекти щодо місця олімпійської освіти у вихованні підростаючого покоління, особливості функціонування системи олімпійської освіти в світі.

Посилання

Бубка С. Н. Олимпийское образование, распространение олимпийских идеалов и принципов в жизни мирового сообщества усилиями МОК – при различных президентах МОК – совместно с Международной олимпийской академией, национальными олимпийскими комитетами и другими международными и национальными организациями / С. Н. Бубка // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. праць Волинського національного університету ім. Л. Українки. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 7 – 11.

Булатова М. М. Система олимпийского образования в Украине / М. М. Булатова // Вестник РМОУ. – 2013. – № 2 – 3. – С. 52 – 57.

Ермолова В. М. Основные аспекты реализации олимпийского образования среди подрастающего поколения / В. М. Ермолова, Я.С. Щербашин // «Олимпийский спорт и спорт для всех» ХIХ Международный научный конгресс. Материалы конгресса. – Ереван, 2015. – С. 93–96.

Binder D. Olympic values education: evolution of a pedagogy / D. Binder // Educational Review. – 2012. – P. 275 – 302.

Chatziefstathiou D. Olympism, olympic education and learning legacies / D. Chatziefstathiou, N. Müller. – Cambridge Scholars Publishing. – 2014. – 292 p.

Georgiadis K. The educational value of olympism / K. Georgiadis // A Paper Presented to the 54th International Session for Young Participants. International Olympic Academy, 15-29 June 2014. – 5 p.

Olympic Charter / International Olympic Committee . – DidWeDo S.а.r.l., Lausanne, Switzerland, September 2016. – 103 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-31

Номер

Розділ

Управлінські, психолого-педагогічні, соціологічні, філософські та історичні аспекти фізичної культури і спорту