ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ ФІТНЕС-ТРЕНЕРІВ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТА ГРУПОВИХ ПРОГРАМ
Ключові слова:
міжособистісне спілкування, відносини, ідеальний тренерАнотація
Розглянуто особливості міжособистісного спілкування фітнес-тренерів індивідуальних та групових програм. Проведено дослідження з використанням методики діагностики міжособистісних відносин Т.Лірі.
Посилання
Зозуля О.В. Уявлення студентів різних спеціальностей про образ викладача фізичної культури / О.В. Зозуля, О.С. Гончаренко // Слобожанський науково-спортивний вісник : зб. наук. праць. – Х., 2007. – Вип. 12. – С. 344 – 348.
Еремин О.В. Професійні і особистісні якості викладача очима студентів / О.В. Еремин / / Соціально-професійне самовизначення студента фізкудьтурного вуза : матеріали VIII Міжнародної наукової сесії. – Мінськ, 2005. – С. 87 – 93.
Петровская Т.В. Имидж спортивного тренера как феномен межличностного взаимодействия. Материалы международного научного конгресса: Спорт. Олимпизм. Здоровье. Том І. Молдова, Кишинев. 5-8 октября, 2016. – С.283 -287.
Петровська Т.В. Майстерність спортивного педагога: навч. Посіб. / Т.В. Петровська. – К.: НУФВСУ, вид-во «Олімп. л-ра», 2015. – 184 с.
Проценко Г. Визначення особистісно-орієнтованого стилю спілкування тренера в процесі тренувальної та змагальної діяльності юних волейболісток / Геннадій Проценко // Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту. Молода спортивна наука України. Вип. 12: У 4-х т. Львів: НВФ „Українські технології”, 2008. – Т. 1. – С. 270–275.