УКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПРО ВАЖЛИВІСТЬ СПІВПРАЦІ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ У ВИХОВАННІ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ
Ключові слова:
цінність родинного виховання, здоров’я людини, здорова особистість, жінка-мати, батькиАнотація
На основі вивчення творчої спадщини українських педагогів другої половини ХІХ – початку ХХ століття сконцентровано ідею важливості співпраці батьків і вчителів у вихованні здорового підростаючого покоління.Посилання
Ажиппо О.Ю. Педагогіка здоров’я: великий енциклопедичний словниук з екологічної, валеологічної та інклюхивної освіти / О.Ю. Ажиппо, М.К. Подберезський, Ю.Д. Бойчук та ін.; за заг. ред. проф. М.К. Подберезського і проф. Ю.Д. Бойчука. – Харків: ХДАФК, 2013. – 434 с.
Драгоманов М. Неправда – не просвіта / М. Драгоманов // Літературно-публіцистичні праці. – К. : Наук. думка, 1970. – С. 397–398.
Кобилянська О. Слова зворушеного серця. Щоденники. Автобіографії. Листи. Статті та спогади / О. Кобилянська. – К. : Дніпро, 1982. – С. 73.
Кобринська Н. Жіноча справа в Галичині / Н. Кобринська // Наша Доля: Книжка 1. – Стрий, 1893. – С. 1-35.
Русова С. Дошкільне виховання / С. Русова // Вибрані твори. – К., 1996. – С. 35.
Ткачов С.І. Теорія та практика громадянського виховання дітей і молоді у вітчизняному громадсько-педагогічному русі другої половини ХІХ – початку ХХ століття / С.І. Ткачов; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Харків, 2012. – 396 с.