ДО ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Г. А. ШАНДРИГОСЬ Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка,
  • В. І. ШАНДРИГОСЬ Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка,

Ключові слова:

якість, професійна підготовка, майбутні вчителі фізичної культури

Анотація

Метою роботи є аналіз якості професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Виявлені підходи до дослідження проблеми якості дозволили визначити низку важливих особливостей якості професійної підготовки в галузі фізичної культури.

Посилання

Архипова С.П. Якість освіти у контексті вимог сучасності / С.П. Архипова // Вісник Черкаського університету. – 2008. – Вип. 135. – С. 11-14.

Коротков Е. Концепція якості освіти / Е. Коротков // Підручник для директора. – 2006. – № 7. – С. 11-14.

Сущенко Л.П. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (теоретико-методологічний аспект): монографія / Л.П. Сущенко. – Запоріжжя: ЗДУ, 2003. – 442 с.

Тимошенко О.В. Оптимізація професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури: монографія / О.В. Тимошенко. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. – 421 с.

Шандригось Г.А. Дефініція «якість» в контексті професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури / Г.А. Шандригось // Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали VIІI Всеукраїнської наук. конференції. – Тернопіль: ТНПУ імені В. Гнатюка, 2012. – С. 45-50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-31

Номер

Розділ

Управлінські, психолого-педагогічні, соціологічні, філософські та історичні аспекти фізичної культури і спорту