Аналіз структурних компонент системи електронного навчання

Auteurs-es

  • Viktor Klymniuk Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6972-3480

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.111912

Mots-clés :

структурні компоненти, електронне навчання, інструментальні засоби, інформаційний простір, предметна область

Résumé

В дослідженні запропоновано методичний підхід до структуризації системи електронного навчання. Сформовано перелік учасників освітнього процесу в системі електронного навчання і проведено їх детальний аналіз. Досліджено специфічні риси інструментальних засобів і інформаційного простору E-learning. Спроектовано структуру предметної області E-learning, на основі якої можна приймати рішення про координацію процесів, які мають місце при застосуванні електронного навчання

Biographie de l'auteur-e

Viktor Klymniuk, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Références

Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vydavnycha hrupa BHV, 176.

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav, 247–295.

Nazarova, O. L. (2003). Novye informatsionnye tekhnologii v upravlenii kachestvom obrazovatel'nogo protsessa v kolledzhe. Informatika i obrazovanie, 11, 79–84.

Stupin, A. A., Stupin, E. E. (2012). Elektronnoe obuchenie (E-Learning) – problemy i perspektivy issledovaniy. Distantsionnoe i virtual'noe obuchenie, 1, 38–49.

Uvarov, A. Yu. (2005). Informatizatsiya shkoly i pedagogicheskiy dizayn. Shkol'nye tekhnologii, 6, 184–191.

Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 46.

Karampiperis, P., Sampson, D. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Pushkar, O., Lepeyko, T. (2006). Design of interactive visual tools in the computer multimedia education program (by the example of management disciplines). Yeditepe university. 4tn International Symposium of Interactive Media Design. Ahrsi 28, 30, 117–125.

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: European University Association, 128.

Wang, S. (2000). Meta‐management of virtual organizations: toward information technology support. Internet Research, 10 (5), 451–459. doi: 10.1108/10662240010349462

Publié-e

2017-10-31

Numéro

Rubrique

Technical Sciences